Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[knowledge base] op usb-stick

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goede avond/nacht!

Jullie als IT-freaks hebben wellicht een passend antwoord op mijn toch wel brandende vraag. Ik studeer momenteel nog en daarbij loop ik co-schappen.

Zowel op school als tijdens mijn werk/stage krijg ik veel informatie (vaak mondeling) en alles onthouden is vrijwel geen optie (gezien de hoeveelheid). Nu weet ik dat er van die gratis programmatjes zijn die je op je computer kunt installeren en je dan een soort database heb en je daarin een soort "knowledge base" kan vullen.

Is er ook zo iets wat ik gewoon op een USB stick kan zetten zodat ik het zowel thuis, op school en op mijn stage/werk kan raadplegen/aanvullen?

Ik hoop dat jullie mij een verrassend goed antwoord kunnen geven!

Groetjes!
Monique

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 14:14

Praetextatus

the dutch_paki

Ik heb zo een beetje een zelfde issue, maar kom er niet aan toe om zoiets zelf te bouwen :)

Je kunt dit eens proberen:
http://www.tiddlywiki.com/

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Verwijderd

Topicstarter
Thanks!
Vindt het alleen erg onoverzichtelijk als ik eerlijk ben. En ook niet echt dat je zegt van dat komt vertrouwd over.

Wat ook een optie is, is om het bij mijn internet aanbieder te droppen, kan daar iets van 50 MB kwijt alleen is er iets eenvoudigs op te zetten?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Verwijderd schreef op maandag 24 mei 2010 @ 21:31:
Thanks!
Vindt het alleen erg onoverzichtelijk als ik eerlijk ben. En ook niet echt dat je zegt van dat komt vertrouwd over.

Wat ook een optie is, is om het bij mijn internet aanbieder te droppen, kan daar iets van 50 MB kwijt alleen is er iets eenvoudigs op te zetten?
Bij je aanbieder iets droppen is moeilijk, aangezien je geen PHP ondersteuning hebt (XS4all ondersteund het AFAIK wel).

Maar what about OneNote? Kan je de locaties wijzigen van je notebooks. 1 nadeel, je hebt de app nodig (betalend).

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8