Ik denk vooral dat de eigenaren en de kleinere race teams erg blij zijn met een technisch prima foto die ze gratis kunnen krijgen.
Kan me namelijk voorstellen dat ze al veel meer foto's van hun bolides gezien hebben en waarschijnlijk zelfs fotoshoots met de auto gehad hebben voor hun sponsors etc. en ook de beroepsfotografen aan de kant van de baan zijn duur om foto's vandaan te halen.
Een beetje als de snapshots die ik soms van mn zus maak die zij helemaal geweldig vind en op facebook moet hebben, Ze zijn al lang blij met leuke foto's van zichzelf en daar word minder gekeken naar mooie compo's/intressante beelden/creatieve foto's. Ik denk dat je beter feedback kan vragen aan de (pers)fotografen die naast je op de baan zullen staan.
(disclaimer: dit is geen commentaar op je foto's, maar ik wil alleen zeggen dat je je directe feedback beter van de andere auto fotografen kan halen.)
De foto's zijn inderdaad wel orgineel, maar afgesneden voorkanten en wel heel schuine hoeken trekken mij persoonlijk minder. De compo's zullen zo wel bedoelt zijn, maar ik zou ze zelf anders doen.
Ik vind wel dat je een nette serie hebt gemaakt als het gaat om diversiteit. Ik denk namelijk dat je geen perskaart had en dat je wel beperkt was tot de gebieden om de baan. Maar toch heb je veel verschillende platen weten neer te zetten ipv 20 autos in dezelfde bocht. Dat word wel eens vergeten bij zulke foto serie's maar dat heb je goed gedaan
[
Voor 5% gewijzigd door
Scirocco op 25-05-2010 02:43
]