Mede tweakers,
Sinds een lange tijd bezig met audio en sinds kort in bezit van de volgende componenten
* rotel ra-05
* rotel rcd-06
* minipod jubilee uitvoering (zwaardere wisselfilter, zwaardere woofer)
* monster xp speakerkabel
* HQ interlinks (xbox>>rotel)
* TEAC reference interlink (cd>>amp)
Nu ben ik gematigd tevreden, de rotel combo klinkt geweldig en speakers ook echter erger ik me aan aan de twee samen.
Ik weet dat rotel en b&w een "goede" match zijn dus in mijn gedachten zouden de minipods jubilee uit de hand van de maker van de bekende b&w nautilus met dezelfde kevlar woofer vergelijkbaar moeten zijn met de b&w sound?
De klank, details zijn allemaal super prima echter is het met momenten "te" analytisch en wordt het luisteren vermoeiend.
MIjn vraag is is het mogelijk om de pods aan te passen zodat het "te" eraf gaat.
Of is via een andere speaker kabel een iets meer getogen geluidsbeeld te krijg.
Even voorop gesteld dat ik van analytisch hou echter moet het niet vermoeiend worden.
Heeft iemand ervaring met een dergelijk probleem? (luxe probleem maar toch)
Sinds een lange tijd bezig met audio en sinds kort in bezit van de volgende componenten
* rotel ra-05
* rotel rcd-06
* minipod jubilee uitvoering (zwaardere wisselfilter, zwaardere woofer)
* monster xp speakerkabel
* HQ interlinks (xbox>>rotel)
* TEAC reference interlink (cd>>amp)
Nu ben ik gematigd tevreden, de rotel combo klinkt geweldig en speakers ook echter erger ik me aan aan de twee samen.
Ik weet dat rotel en b&w een "goede" match zijn dus in mijn gedachten zouden de minipods jubilee uit de hand van de maker van de bekende b&w nautilus met dezelfde kevlar woofer vergelijkbaar moeten zijn met de b&w sound?
De klank, details zijn allemaal super prima echter is het met momenten "te" analytisch en wordt het luisteren vermoeiend.
MIjn vraag is is het mogelijk om de pods aan te passen zodat het "te" eraf gaat.
Of is via een andere speaker kabel een iets meer getogen geluidsbeeld te krijg.
Even voorop gesteld dat ik van analytisch hou echter moet het niet vermoeiend worden.
Heeft iemand ervaring met een dergelijk probleem? (luxe probleem maar toch)
[ Voor 5% gewijzigd door Monkeyk2010 op 23-05-2010 21:45 ]