Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vrijdag avond heb ik GTA Episodes from liberty city (GTA elfc) Gekocht en geinstaleerd.
Toen ik de game wilde starten deed hij dat niet, hij geeft geen errors maar nadat ik hem starte krijg je de sursor die veranderd en mijn dvd speler draait daarna doen hij niks.
Als ik naar de instalatie folder ga en klik op EFLC ipv LaunchELFC geeft hij aan dat er geen WMVcore.dll aanwezig is.
Ik op het internet gezocht wat dit betekende maar heb nog steeds geen idee wat ik moet doen.
Ik heb een N editie van win7 x64 geïnstaleerd en sommige fora zeggen dat het met de N serie te maken heeft vanwege de afwezigheid van windows mediaplayer.

Voor de rest voldoet mijn computer aan de standaard. ik heb GTA4 gespeeld toen ik nog Vista 32 bit draaide;)

Btw: net GTA4 geinstaleerd zelfde probleem als hierboven. misschien hier wat aan?
Alvast dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://www.google.nl/#hl=...rfai=&fp=81fc284498f3758a

1e hit....

edit: gaat weliswaar over Vista, maar denk dat bij 7 WMP installeren ook de oplossing is.

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 23-05-2010 20:49 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde