Toon posts:

Zal de nieuwe iPhone even duur zijn als de 3GS bij abo?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik zit te twijfelen tussen een htc desire en de opkomende iphone hd. Nu heb je hier hele goedkope aanbiedingen voor zowel de desire en de iphone:
http://www.studentmobiel.nl/

Mijn vraag is, als de iphone hd uitkomt kun je dan op internetshops (zoals studentmobiel.nl) net zo'n goedkope aanbieding vinden voor de hd als de 3gs 16gb op die site voor 28 euro de eerste twaalf maanden bijvoorbeeld? Of zullen de prijzen overal veel hoger liggen omdat het nog nieuw zal zijn? Ik weet dat niemand dit precies kan weten, maar speculaties zijn toch mogelijk? Je kunt het bijv. vergelijken met de prijzen van de 3gs toen het net uitkwam...

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Even kijken in m;n glazen bol....

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10:18
Aan speculaties heb je echt niets, het is gewoon simpelweg niet te voorspellen wat bepaalde shops wel of niet doen. De Desire is er al en als je die wilt, haal je die gewoon. Ik denk echter dat je eerst eens goed moet nadenken wat je met de telefoon wilt doen, een iPhone heeft de app-store, Android komt nog maar net uit de startblokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t14wo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:23
vgroenewold schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:39:
Aan speculaties heb je echt niets, het is gewoon simpelweg niet te voorspellen wat bepaalde shops wel of niet doen. De Desire is er al en als je die wilt, haal je die gewoon. Ik denk echter dat je eerst eens goed moet nadenken wat je met de telefoon wilt doen, een iPhone heeft de app-store, Android komt nog maar net uit de startblokken.
eerst zeg je, haal de Desire gewoon, daarna zeg je, Eerst nadenken wat je eigenlijk wilt...
Mmm..

Ontopic,
ik neem aan dat er wel abbo's op studentmobiel komen met de iphone HD. Zie geen reden waarom dit niet zou zijn. Vanaf dat de 3GS uit is, was hij all te vinden op studentmobiel e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het nu weer iPhone hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Daarbij komt nog dat we niet weten wanneer je huidige abbonnement afloopt, of is dit je eerste mobiele telefoon? Ik zou bijvoorbeeld niet gaan wachten op de zogenaamde iphone HD wanneer je abbo binnen de maand afloopt. Daarbij moet ik zeggen dat een iPhone toch wel echt rockt tegenover een Android toestel. Misschien niet in gebruiksgemak, daarvoor heb ik de Desire te kort getest, maar zeker wel in snelheid en de vele apps die de iPhone maken tot een telefoon zoals jij hem wilt.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Pagina: 1