Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Game muis keuze

Pagina: 1
Acties:

• Grouver
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-11 22:27
Een goededag.

Aangezien mijn scroll wiel van mijn peper dure Logitech MX Revolution te gevoelig is geworden voor games (weapon switching enzo) heb ik besloten om een nieuwe muis te kopen.

Nu zie ik hier op het forum dat er 3 muizen echt uitblinken.

1. Logitech G500
2. Steelseries Xai Laser mouse.
3. Logitech MX518

Ik heb al wat onderzocht maar ik kan er maar niet uit komen.

Kunnen jullie mij misschien verder helpen?

-High sensivity gamer
-Budget max 100 Euro

Alvast bedankt

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-11 20:45

DefLite

Why so serious?

MX518, gebruik die nu al 5 jaar en werkt nog steeds perfect!
Kost ook maar 30 euro ofzo, kan je van de overige 70 euro's wat anders leuks doen!

[ Voor 4% gewijzigd door DefLite op 23-05-2010 17:48 ]

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-11 16:46
Je zou ook naar razer muizen kunnen kijken, heb je ook erg mooie met hoge DPI tussen zitten.
Ik heb zelf de razer deathadder en vind hem echt perfect.

Verwijderd

Met ^

• xPhantom
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Ikzelf heb de voorloper van de G500, de logitech G5, ik speel af en toe wel eens UT2004 of CoD 4, ook met een redelijke sensitivity (1600 DPI), en dat werkt erg goed :). Maar misschien moet je eens een aantal winkels langs gaan om te kijken of een van de genoemde muizen lekker in je hand ligt (toevallig kon ik mijn G5 bij dixons testen). Misschien kan je dan ook wel een razer testen, schijnen ook lekkere muizen te zijn ;)
Succes!

[ Voor 3% gewijzigd door xPhantom op 23-05-2010 18:00 ]

• Brutes
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 28-06 15:11
Ik zou zelf kiezen tussen de:

- Razer Deathadder
- Logitech G500
- Roccat Kone

:)

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Na jaren trouwe dienst was de lmb van mn mx500 kapot gegaan, erg jammer, was een fijne muis.

Heb nu een Razer Deathadder, supermooi ding, met fijne software en hoge DPI. Alleen de mx500 lag toch net wat beter in mn hand (heb zelf vrije grote, slanke handen), dus ik zou je wel aanraden om em eerst te proberen.

Hier komt iets hips te staan

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
HyperMan schreef op zondag 23 mei 2010 @ 17:58:
Na jaren trouwe dienst was de lmb van mn mx500 kapot gegaan, erg jammer, was een fijne muis.

Heb nu een Razer Deathadder, supermooi ding, met fijne software en hoge DPI. Alleen de mx500 lag toch net wat beter in mn hand (heb zelf vrije grote, slanke handen), dus ik zou je wel aanraden om em eerst te proberen.
Razor vind ik veruit het beste werken. Moet zeggen dat ik aardig wat muizen heb versleten, variend van 10 tot 100 euro. Twee en een half jaar geleden een Razor Lachesis gekocht en wil eigenlijk niks anders meer sinds ik hem heb.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Logitech G500, veel knoppen, groot formaat, fijn scrollwheel en een hoge DPI 5700. Traploos instelbaar en configureerbaar via knoppen op de muis en in de driver

• thr-
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-09-2022
Ik weet zelf niet hoe jij een muis gebruikt tijdens het gamen, maar er zijn dus veel gamers die gewoon echt hun vingers gebruiken i.p.v. hun hele hand op een muis.

Gebruik jij meer je vingers voor controle? Pak dan een Razer Copperhead. Volledige hand op een muis, ga dan voor een Razer DeathAdder of een Steelseries muis.
BertHier schreef op zondag 23 mei 2010 @ 18:03:
[...]

Razor vind ik veruit het beste werken. Moet zeggen dat ik aardig wat muizen heb versleten, variend van 10 tot 100 euro. Twee en een half jaar geleden een Razor Lachesis gekocht en wil eigenlijk niks anders meer sinds ik hem heb.
Razor :'(

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-11 12:09

M2M

medicijnman

Ik zou zelf naar een winkel gaan en voelen hoe een (game) muis het beste in de hand ligt. Elke muis met 1500+ DPI is vele malen beter dan een normale optische muis. Het enige wat dan nog verschilt is uiteraard het uiterlijk, hoe het ding in de hand ligt, en de hoeveelheid knoppen. Als je je niet zo interesseert in de knoppen, heb je nog legio keuzes. Dus zoek in de pricewatch naar geschikte muizen, kijk welke je esthetisch het leukste vind, ga vervolgens naar een winkel en probeer ze daar uit. Er is niets irritanter dan een muis die te groot of te klein voor je handen is.

-_-

• Albinosaurus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Goed punt, nogal slordig van mij. |:(

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Roccat Kone, erg fijne muis om mee te werken als je alleen je vingers zou willen gebruiken zoals ik zelf ook doe ;) Maar dat komt door die heerlijke polssteun die bij de Razer Exact"set" zat, misschien ook het overwegen waard om die mee te nemen?

• Grouver
Ehm, ik heb nu een muismat met polssteun en die voldoet tot nu toe.
Verder leg ik mijn gehele hand over de muis heen.

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

dan moet je een grote muis hebben zoals een logitech G500, MX518 of een Razer deathadder

• Grouver
Ik ben uit eindelijk voor de Razer Lachesis gegaan met een Razer Vespula muis mat.
Bedankt voor jullie advies.
Pagina: 1