Youtube embed: 2 films direct achter elkaar afspelen?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13:35
Hallo,

Ik wil graag voor een van mijn website's het volgende. Ik heb overigens al veel gegoogeld, maar het is lastig zoeken hier op. Zelf ben ik hier niet genoeg in thuis om creatief om te gaan met de code.

Het is eigenlijk heel simpel. Op de website embed ik regelmatig filmpjes, maar graag zou ik steeds hetzelfde introfilmpje vooraf willen laten gaan aan het nieuwe filmpje dat ik post. Dit met videobewerkingssoftware ervoor plakken is helaas geen optie. De filmpjes worden geupload van over de hele wereld met een brakke laptop.

De oplossing die ik zelf had bedacht, in theorie dan, is het introfilmpje ook op youtube zetten, om vervolgens in de code te plaatsen dat ik het introfilmpje vooraf wil laten gaan aan het echte filmpje. Dus gewoon twee filmpjes zonder te stoppen achter elkaar laten spelen. Is dit mogelijk?

Een andere mogelijkheid die ik in gedachte had, was bijvoorbeeld wat er bij Dumpert gebruikt wordt. Reclame over het filmpje heen en het filmpje laat als de reclame klaar is.

Beide systemen lijken me prima, maar ik zit even vast wat betreft het zoeken naar de implementatie hiervan. Hoop dat iemand een oplossing heeft!

Alvast bedankt voor de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:22

Nakebod

Nope.

Ben geen youtube expert, maar is de playlist optie iets?
Dan zou je per filmpje een nieuwe playlist moeten aanmaken.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Op zich kan ook een brakke laptop vrij snel een introtje ervoor plakken terwijl je het filmpje aan het omzetten bent, dat mag geen probleem zijn. Wij hebben filmpjes gerenderd met een ibook g4 1.2ghz, sterker nog, met een imac g4 800mhz en dat ging ook prima!

[ Voor 28% gewijzigd door sebastius op 23-05-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb je uberhaupt al wel iets geprobeerd?

Je kunt ook eens kijken naar de chromeless player van youtube, daarmee kan dat zeker wel icm. wat javascript.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wil je iets duidelijker aangeven wat je zelf al hebt geprobeerd, waar je op hebt gezocht, wat je hebt gevonden en waarom dat niet de oplossing voor je probleem is geweest?

Nu is het eigenlijk gewoon een oplossing-request :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.