Toon posts:

FPS 2000 Digital

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een gewonen sb live 1024 en ik sinds een paar dagen de fps 2000 digital set..
die staat aangesloten op zo'n Digital DIN op een Digital I/O kaart ( zo noemen ze zo'n uitbreiding )
maar ik krijg met geen mogelijk geluid uit mn achterste 2 speakers, ze staan goed aangesloten heb liveware 3.0 voor win2k geinstallerd aangezien hij het met de standaard drivers van win2k niet doet..
en natuurlijk heb ik AudioHQ ( progje van creative) de output op 4 speakers gezet maar hij wil niet werken, terwijl de boxjes goed staan aangesloten...
wie kent die probleem en weet hoe ik dit oplos want hier baal ik wel van

greetz nealz

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

heb je bij de surround mixer wel de digital output aan

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
ja
Digital output only staat aan

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
waar had jij het ding gekocht??. ik ben ook een poos opzoek geweest naar dat setje, maar uiteindelijk heb ik een setje met de live5.1 en de dtt2200 gekocht, maar ben wel niewschierig waar en voor hoeveel je dat gekocht hebt, en wat de levertijd was..

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
bij me werk, voor 235 :)

Verwijderd

Die aansluiting, maakt die geen gebruik van S/PDIF ? heb gelezen dat dan de achterste speakers (bij de meeste sets) ermee ophouden...

Probeer em ook eens op een andere (analoge) manier aan te sluiten.

Verwijderd

Gewoon een kabeltje met twee stereo 3.4mm jack pulgjes een in de pc en een in de Front ingang van de fps2000 klaaar, zo doe ik het al een jaartje:):)
Pagina: 1