Heb een Popcorn Hour A-110 en hij werkte perfect voor een paar weken.
Ik schakelde hem altijd uit met de uit/aan knop aan de achterkant.
Maar opeens een week terug kon hij mijn HD niet meer zien. Heb voor de zekerheid een andere HD erin gestopt, wat nog steeds resulteerde in het niet herkennen van de schijf. Heb voor de zekerheid nog de player voor 15 uur aangehouden met de orginele HD erin, maar hij bleeft niet herkent.
Wat ik al heb geprobeerd:
- andere HD
- 15 uur aanlaten staan
- een firmware uitgevoerd
- proberen aan te sluiten via de USB, maar werkt ook niet herkent
Dus de vraag...hoe kan ik hem weer aan de praat krijgen? Dus voor de duidelijkheid, de popcorn start normaal op en ik krijg ook het menu. Ik kan gewoon door het menu bladeren, echter de HD komt dus niet in beeld bij de Media Sources
Penny for your thoughts
Ik schakelde hem altijd uit met de uit/aan knop aan de achterkant.
Maar opeens een week terug kon hij mijn HD niet meer zien. Heb voor de zekerheid een andere HD erin gestopt, wat nog steeds resulteerde in het niet herkennen van de schijf. Heb voor de zekerheid nog de player voor 15 uur aangehouden met de orginele HD erin, maar hij bleeft niet herkent.
Wat ik al heb geprobeerd:
- andere HD
- 15 uur aanlaten staan
- een firmware uitgevoerd
- proberen aan te sluiten via de USB, maar werkt ook niet herkent
Dus de vraag...hoe kan ik hem weer aan de praat krijgen? Dus voor de duidelijkheid, de popcorn start normaal op en ik krijg ook het menu. Ik kan gewoon door het menu bladeren, echter de HD komt dus niet in beeld bij de Media Sources
Penny for your thoughts
X2 3800+@2700@1.67 volt@WC, 2*512 mb G-Skill PC3500 @ 245 2-2-2-5, Sparkle 7800 GTX@515-1400