passwordless secure shell vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren las ik dit artikel over ssh zonder wachtwoorden: http://www.debian-administration.org/articles/152.
Dit blijkt allemaal wel goed te lukken op mijn systeem, maar wanneer ik op school of in de bibliotheek ben moet ik windowscomputers gebruiken waar ik geen programmas kan installeren en alleen Internet Explorer kan gebruiken. Om toch te kunnen inloggen thuis gebruik ik al een tijdje [url]oprotten met je logger[/url], maar weet er iemand of er een mogelijkheid is om ook hier ssh zonder wachtwoord te kunnen gebruiken ?

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 23-05-2010 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon met putty toch ? staat zelfs in de comments op die pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostname
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:23
Als je webSSH gebruikt dan ben je meteen je hele secure shell al kwijt. Zij kunnen meekijken met je volledige connectie en alles zien wat jij doet. Ze kunnen zelfs zelfstandig inloggen en jouw bestanden lezen...

Ik raad het je dus af om webSSH te gebruiken. Als je niks kan installeren, maar wel kan uitvoeren, zou je naar Putty kunnen kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Putty is noch op de bib noch op de schoolcomputers geinstalleerd, en ik heb nergens admin rechten om software te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Putty hoef je niet te installeren, gewoon op je USB stick zetten.

[edit] Moet je natuurlijk wel een USB stick mogen gebruiken :(

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2010 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 16:02
Putty hoef je niet te installeren, gewoon op de bibliotheek PC's naar de homepage van Putty surfen en dan gewoon op uitvoeren of openen drukken. Het is trouwens maar de vraag of de firewall connecties op die poort
toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
je hoeft geen admin rechten te hebben om putty te gebruiken. Putty is gewoon portable dus een usb stick voldoet al.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Gisteren mocht je niet spammen met deze ongein, vandaag nog steeds niet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.