Tijdje geleden een Integra A-8700 gekocht en laatste tijd zit er een kraak in het linker kanaal. Het is niet constant, maar een kleine reeks van kraakjes om het halfuur. Het klinkt een beetje als statische storing. Helaas heb ik het geheel niet op een geaard stopcontact, maar heb wel een een tijdelijke verbinding met de verwarming gemaakt (aan de lp aardlus achterop de versterker).
Heb nu net de boxen op het B kanaal aangesloten en dacht dat de kraakjes weg waren, maar ze zijn terug (voor mijn gevoel wel iets minder). Het gebeurd vaak enkele seconden na het wisselen van input. Dus het schakelen van CD naar LP, TUNER.
Heeft iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken ? Ervaringen met dit type versterker?
Heb nu net de boxen op het B kanaal aangesloten en dacht dat de kraakjes weg waren, maar ze zijn terug (voor mijn gevoel wel iets minder). Het gebeurd vaak enkele seconden na het wisselen van input. Dus het schakelen van CD naar LP, TUNER.
Heeft iemand een idee in welke richting ik het moet zoeken ? Ervaringen met dit type versterker?