Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

USB Werkt niet meer na installeren VMWARE

Pagina: 1
Acties:

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21-11 17:27
Hallo,

Ik heb een probleem ik hem VMWARE geinstalleerd en nu werken mijn USB poorten niet meer dus als ik een USB stick of wat dan ook in me pc doe dan pakt hij die niet meer.
VMWARE Versie: 7.0.0 build-203739

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen.
Als ik VMWARE verwijder doen de usb's het weer gewoon.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Per VM kan je USB-redirection aanzetten. Is standaard "feature" van VMware oftewel, read the fine manual.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Welke VMware gebruik je? Workstation, server of iets anders? De build zegt mij namelijk niks ;).
Welke OS gebruik je? Doen je USB ports het ook niet als je VMware helemaal uit zet (dus dat het ook niet in de achtergrond draait)

Edit: Of kijken of je inderdaad USB redirect aan hebt staan :)

[ Voor 12% gewijzigd door Rutix op 23-05-2010 12:40 ]

Nothing to see here!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Staat VMWare (Workstation/Player/welke?) zo ingesteld dat als je een USB apparaat aansluit deze gelijk gekoppeld wordt aan een virtuele pc?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kavaa
Ik heb VMWARE workstation en dan dus de versie: 7.0.0
OS is Windows 7 64 Bit

Overige:

CPU: Q9550 @ 3.2 Ghz.
RAM: 2x2GB Corsair Dominator.
Motherboard: Foxconn p45a-s

( Waar kan ik dat USB Redirect vinden?)
Ik moet zeggen heb nooit eerder problemen gehad met VM ware.

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?

• Kavaa
Ik heb overigens het probleem ook als de pc gewoon net is opgestart en alleen vmware heeft geladen in het tray bij Windows 7 er draaien dan dus nog geen machines virtueel.

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

djkavaa schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:44:
( Waar kan ik dat USB Redirect vinden?)
Ik moet zeggen heb nooit eerder problemen gehad met VM ware.
Waarschijnlijk bij de eigenschappen van de virtuele pc's.

Ps, er bestaat zoiets als een edit-knop ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Kavaa
Ja maar hoe willen deze mijn usb's disabelen als ze niet aan staan?

• Kavaa
Ik zien net als ik dit proces afsluit: vmware-usbarbitrator.exe
Dan word me usb apparaat wel herkend en dan zegt hij weer usb apparaat word niet herkend?

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nog maar een keer, er bestaat zoiets als een edit-knop, rechtsboven elke post die je maakt....

Maar werken USB apparaten nu wel zonder dat dat proces draait? vmware-usbarbitrator.exe zorgt er namelijk voor dat USB apparaten beschikbaar zijn voor virtuele pc's.

Oscar Wilde

• Kavaa
Raven schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:41:
Nog maar een keer, er bestaat zoiets als een edit-knop, rechtsboven elke post die je maakt....

Maar werken USB apparaten nu wel zonder dat dat proces draait? vmware-usbarbitrator.exe zorgt er namelijk voor dat USB apparaten beschikbaar zijn voor virtuele pc's.
Nee als ik die stop of uitschakel dan doen ze het nog niet en hij start het proces ook weer automatich.

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
djkavaa schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:27:
[...]

Nee als ik die stop of uitschakel dan doen ze het nog niet en hij start het proces ook weer automatich.
http://communities.vmware.com/message/1455283#1455283

Derde hit op google bij het zoeken op "usb not working vmware workstation 7"

have fun!

https://discord.com/invite/tweakers

Pagina: 1