ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Welke OS gebruik je? Doen je USB ports het ook niet als je VMware helemaal uit zet (dus dat het ook niet in de achtergrond draait)
Edit: Of kijken of je inderdaad USB redirect aan hebt staan
[ Voor 12% gewijzigd door Rutix op 23-05-2010 12:40 ]
Nothing to see here!
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
OS is Windows 7 64 Bit
Overige:
CPU: Q9550 @ 3.2 Ghz.
RAM: 2x2GB Corsair Dominator.
Motherboard: Foxconn p45a-s
( Waar kan ik dat USB Redirect vinden?)
Ik moet zeggen heb nooit eerder problemen gehad met VM ware.
ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?
Waarschijnlijk bij de eigenschappen van de virtuele pc's.djkavaa schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:44:
( Waar kan ik dat USB Redirect vinden?)
Ik moet zeggen heb nooit eerder problemen gehad met VM ware.
Ps, er bestaat zoiets als een edit-knop
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dan word me usb apparaat wel herkend en dan zegt hij weer usb apparaat word niet herkend?
Maar werken USB apparaten nu wel zonder dat dat proces draait? vmware-usbarbitrator.exe zorgt er namelijk voor dat USB apparaten beschikbaar zijn voor virtuele pc's.
Oscar Wilde
Nee als ik die stop of uitschakel dan doen ze het nog niet en hij start het proces ook weer automatich.Raven schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:41:
Nog maar een keer, er bestaat zoiets als een edit-knop, rechtsboven elke post die je maakt....
Maar werken USB apparaten nu wel zonder dat dat proces draait? vmware-usbarbitrator.exe zorgt er namelijk voor dat USB apparaten beschikbaar zijn voor virtuele pc's.
http://communities.vmware.com/message/1455283#1455283djkavaa schreef op zondag 23 mei 2010 @ 15:27:
[...]
Nee als ik die stop of uitschakel dan doen ze het nog niet en hij start het proces ook weer automatich.
Derde hit op google bij het zoeken op "usb not working vmware workstation 7"
have fun!