Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[w7] Fel scherm?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ineens een erg fel scherm?
Ik kan het niet veranderen via de opties van mn beeldscherm, als ik de helderheid verlaag blijven de felle kleurtinten hetzelfde, ik heb gezocht op google maar ik kom niet mijn probleem tegen.

Ik heb er een screenshot bij zien, misschien dat dat mijn probleem verduidelijkt.

Afbeeldingslocatie: http://img205.imageshack.us/img205/807/screenshot1may231225.jpg

• jorikc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 09:06
Ik vind 't er normaal uitzien hoor.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:20

Zerora

Ik Henk 'm!

Je screenshot ziet normaal uit. Heb je onlangs iets met je monitor/video settings gedaan? Anders moet je die even resetten.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Drivers al geprobeert opnieuw to installeren of te upgraden? En hier ziet de screenshot er normaal uit hoor :). Misschien is je monitor stuk?

[ Voor 39% gewijzigd door Rutix op 23-05-2010 12:33 ]

Nothing to see here!

• kaesve
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-05 03:04
helaas. mijn glazen bol is vorige week nog stuk gegaan. misschien is het handig meer te vertellen, zodat wij je alsnog kunnen helpen? om wat voor monitor gaat het, sinds wanneer is de situatie (de felheid) verandert? heb jij nog iets verandert, software geinstalleerd, drivers geupdate?

hier ziet het screenshot er overigens normaal uit..

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga even via nvidea de drivers downloaden dan :)
En het ziet er normaal uit, maar al mn icoontjes zijn veer helderder dan normaal ;p

• Gammro
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Als je een Nvidia kaart hebt: misschien heb je je digital vibrance te hoog staan?
Dit valt te vinden in het control panel onder Display en dan Ajust desktop color settings.

[ Voor 16% gewijzigd door Gammro op 23-05-2010 12:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
Gammro schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:34:
Als je een Nvidia kaart hebt: misschien heb je je digital vibrance te hoog staan?
Dit valt te vinden in het control panel onder Display en dan Ajust desktop color settings.
Kijk, dat was het :)
Bedankt, ik had de nvidia control panel al, maar het probleem is opgelost ;D

• dtech
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-09 15:37
Het screenshot ziet er (voor ons) waarschijnlijk normaal uit omdat het aan je monitor/videokaartsettings licht. Eerst even kijken in het menu van je monitor of bijv. saturation niet (te) hoog staan, daarna zoals Gammro al zei even kijken in je Nvidia control panel en nView-panel.

• paul23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-06-2024
lol ik had hetzelfde problem met nvidia.. Bij de nieuwste update werd die digital vibrance (bij mij) ineens naar een andere waarde gezet!
Pagina: 1