Toon posts:

Kan iemand met Paypal mij helpen?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.187 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste Tweakers,

Allereerst weet ik niet of verzoeken als de mijne hier zijn toegestaan, ik kom namelijk nooit op dit gedeelte van Tweakers, maargoed.

Dit is mijn situatie:

Er is een heel klein leuk verslavend spelletje op Steam, die dit weekend gratis is te spelen.
Het gaat hier om Altitude.

Vandaag is het spel nog €4,50 en morgen weer €10,-

Ik wil er graag vandaag nog voor betalen zodat ik mezelf weer €5,50 bespaar, maar de volle mep betalen is ook geen probleem.

Dankzij Steam en zijn geweldige betalingsopties, kan ik niet met iDeal betalen, wat ik altijd gebruik.
Voor de rest van deze opties moet je allemaal een visa hebben, mastercard, etc, en dus 18 zijn.

Mijn ouders vinden alles waar je online je rekeningnummer moet invullen een oplichting, en ik heb gezien dat op andere fora mensen ook wel eens elkaar helpen met dit soort dingen.

Hier is graag wat ik wil:

Dat iemand hier op Tweakers op Steam Altitude kan kopen als gift voor mijn Steam account.
Uiteraard zal ik éérst het geld overmaken op uw rekening voordat u het spelletje betaald.
Als iemand hiertoe bereidt is, maak ik (voor de moeite) €1,- extra over bovenop de standaard prijs.

Als iemand me hiermee wilt helpen, stuur me dan een berichtje.

Bij voorbaat dank.

• Grenco
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-12-2025
Ik wil je wel helpen, zie pm.

Righty-dokey matey-bloke flap old salty sea-dog amigo skipjack jockstrap piano-tuner, let's see you balls this one up!

• mathijs92
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-01 12:21
Als je via ClickAndBuy betaald kun je je saldo opwaarderen met Ideal, dan heb je niemand anders nodig. Volgens mij moet je de locatie op de website wel even op Nederland zetten (rechtsbovenin).

Verwijderd

Topicstarter
ClickAndBuy heb ik geprobeerd, account aanmaken ging fout bij mobiele nummer invoeren, xxx keer opnieuw geprobeerd tot ik een mail van ze kreeg dat mijn ClickAndBuy account (die ik nog niet eens had?) was geblokkeerd.

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-01 22:18

Compizfox

Bait for wenchmarks

Je kunt toch via iDeal geld overmaken naar je PayPal account, en dan via PayPal betalen?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-01 11:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik dacht ooit eens een optie te hebben gezien dat zodra je op een PayPal-link klikte, dat je ook gewoon daar een bank-overschrijving (eenmalig) van kon maken? Weet alleen niet of de bank vandaag de overschrijving verwerkt en/of PayPal dus het geld vandaag aan Steam geeft...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-01 21:52
Paypal kun je gewoon linken aan je nederlandse bank rekening(duurt wel een dag of 2 ivm controlle) maar daarna werkt het gewoon alsof je een creditcard heb, heb zelf geen cc maar gebruik gewoon paypall voor ebay transacties.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Klopt, maar de TS geeft aan dat zijn ouders alles waarbij je op internet je bankrekeningnummer moet geven oplichting vinden (No offence, maar ongeloofelijk paranoïde, imho)

• naaitsab
Ah dat had ik niet gelezen, al zie ik paypal net zo veilig als internet bankieren dus vind dat idd beetje tegek, al vind ik wel dat je verder nergens die info moet plaatsen.

if (!coffee) {
Work = false; }

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08-2025

Frentik

Broken, Beat and Scarred

naaitsab schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:09:
Ah dat had ik niet gelezen, al zie ik paypal net zo veilig als internet bankieren dus vind dat idd beetje tegek, al vind ik wel dat je verder nergens die info moet plaatsen.
Oh, dus jou bankrekening is ook alleen beveiligd met email login en zelfgekozen paswoord?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

• naaitsab
Ja oke, maar het is zo veilig als je het zelf maakt bij elke keer dat je inlogd verander je wachtwoord(wissel ook op pc's ivm evt loggers/spyware) en het is echt wel veilig

if (!coffee) {
Work = false; }

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:40
Frentik schreef op zondag 23 mei 2010 @ 13:12:
[...]

Oh, dus jou bankrekening is ook alleen beveiligd met email login en zelfgekozen paswoord?
die van mij wel (met een TAN-code er nog wel bij :P)

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Oompa-Loompa 💩

Maar heb je nu nog iemand nodig om dit te doen of niet?

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15:15
Vanaf kwart over twaalf tot kwart over twee had je sowieso 10 euro kunnen verdienen.

Verwijderd

Topicstarter
Ben al geholpen, topic kan op slot.

Ohja, en @ de persoon die zei dat het paranoïde was;
Ja, ik ben het met je eens.
Mijn ouders zijn nogal conservatief om het zo maar te zeggen :|

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je zelf kan betalen met ideal kun je ook zelf paypal koppelen aan je bankrekening. Daar heb je op zich je ouders niet voor nodig.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• Compizfox

Compizfox

Bait for wenchmarks

Denk niet dat dat kan, voor internetbankieren moet je ook 16/18 zijn, tenminste, bij de Rabobank wel.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb wel internetbankieren, maar PayPal account aanmaken lukt niet.
Dan kan je alleen kiezen uit betalen met Visa/Mastercard/Nog een andere kaart die ik niet heb.

• Death1ord
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-01 14:10
Verwijderd schreef op zondag 23 mei 2010 @ 14:43:
Ik heb wel internetbankieren, maar PayPal account aanmaken lukt niet.
Dan kan je alleen kiezen uit betalen met Visa/Mastercard/Nog een andere kaart die ik niet heb.
Fout. Je kan perfect een paypal account aanmaken en door middel van een overschrijving je paypal account opwaarderen.

Hoe weet ik dit? Omdat ik geen cc heb en toch paypal heb ;)

Je moet zelfs niet eens je bank account linken met paypal als je het niet vaak gebruikt (en voor wat extra "veiligheid")

Verwijderd

Topicstarter
Dan is het fout, als ik bij Steam kies om te betalen met PayPal, en ik maak daar een account aan, kan ik toch echt kiezen uit die drie opties.

• Cave_Boy
  • Laatst online: 25-01 16:33
Het probleem zit hem meer in de overschrijvingstijd op Paypal dit is 4 - 6 werkdagen. Je kan Paypal ook dirct op je rekening instellen. Dan is het alleen zo dat als ze je Paypal account hebben je direct je rekening leeg kunnne halen... Deze optie heb ik dan ook niet gekozen.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
Taartman ik heb je een DM gestuurd. ;) Ik wil je wel helpen

Nothing to see here!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals je hebt kunnen lezen ben ik al geholpen, maar alsnog bedankt.

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-12-2025
Ow sorry ik heb inderdaad over die post heen gelezen ;).

Nothing to see here!

Verwijderd

Ik ga je topic even van een slotje voorzien, maar dan om de reden dat een dergelijke oproep niet echt de bedoeling is. In de zuivere zin van het woord valt het onder werving en dat is niet toegestaan. Graag de volgende keer een ander medium kiezen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.