Toon posts:

kliks.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 87 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wie zitten hier nog meer bij kliks.nl?
ik sinds gister (kijk maar op www.hetlevendewoord.nl)
Kan iemand mij vertellen of hier nog wat inkomsten uit te halen zijn, of dat het niets oplevert.

Ps. http://www.kliks.nl

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-08 17:57
begin je nou alweer over die pagina..

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zaterdag 10 maart 2001 12:13 schreef LLagerwerf het volgende:
Kan iemand mij vertellen of hier nog wat inkomsten uit te halen zijn, of dat het niets oplevert.
Ik heb het in het begin voor XS2Chat gebruikt, omdat het gewoon het enige advertentiebedrijf is dat je de mogelijkheid geeft banners voor geld te draaien zonder een minimum aantal bezoekers. Was best heel aardig want om een een of andere reden werd er best behoorlijk geklikt op die banners, maar de vergoeding ligt gewoon zo achterlijk laag dat het niet opschoot.

En je kan niet zelf kiezen welke banners je wel en niet draait tegenwoordig dus kan je het ook niet echt lekker afstemmen op je site.

Want geloof het of niet, met een bezoekersaantal tussen de 1000 en de 1500 per dag en pieken tot 2650, kwam ik volgende de redactie van kliks (zonder opgaaf van rede :( ) niet in aanmerking voor de premium banner. |:(

Daarnaast laden de banners vaak niet, denk dat die servers niet voldoende capaciteit hebben, en een rood kruisje op je site met "adverteren bij kliks" is niet echt reuze representatief...

Al met al vind ik kliks dus om te :r maar wellicht is het een begin, en ik kan me voorstellen dat je er anders over denkt, maar ik ben er dus niet over te spreken.

Good Byte,
Negotiator.

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 12:13 schreef LLagerwerf het volgende:
wie zitten hier nog meer bij kliks.nl?
ik sinds gister (kijk maar op www.hetlevendewoord.nl)

Ps. http://www.kliks.nl
Zou je effe als de sodemieter die referrer url weg willen halen! :(

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 22:38
Ja, ik zit er ook bij.
Al een half jaar zelfs.. en ik heb al bijna 5 PIEK!!!
(niet jaloers worden he? ;))

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 10 maart 2001 16:28 schreef Maxonic het volgende:
Ja, ik zit er ook bij.
Al een half jaar zelfs.. en ik heb al bijna 5 PIEK!!!
(niet jaloers worden he? ;))
Ik heb nu 0,45 in een week

Ps Maxonic ik heb ff op je banner zitten klikken, mischien verdien je weer wat op. Op naar de 6,- ;)

Verwijderd

SPAM .. vooral met je referrercode :(
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.