Op zaterdag 10 maart 2001 12:13 schreef LLagerwerf het volgende:
Kan iemand mij vertellen of hier nog wat inkomsten uit te halen zijn, of dat het niets oplevert.
Ik heb het in het begin voor
XS2Chat gebruikt, omdat het gewoon het enige advertentiebedrijf is dat je de mogelijkheid geeft banners voor geld te draaien
zonder een minimum aantal bezoekers. Was best heel aardig want om een een of andere reden werd er best behoorlijk geklikt op die banners, maar de vergoeding ligt gewoon zo achterlijk laag dat het niet opschoot.
En je kan niet zelf kiezen welke banners je wel en niet draait tegenwoordig dus kan je het ook niet echt lekker afstemmen op je site.
Want geloof het of niet, met een bezoekersaantal tussen de 1000 en de 1500 per dag en pieken tot 2650, kwam ik volgende de redactie van kliks (zonder opgaaf van rede

) niet in aanmerking voor de premium banner.
Daarnaast laden de banners vaak niet, denk dat die servers niet voldoende capaciteit hebben, en een rood kruisje op je site met "adverteren bij kliks" is niet echt reuze representatief...
Al met al vind ik kliks dus om te

maar wellicht is het een begin, en ik kan me voorstellen dat je er anders over denkt, maar ik ben er dus niet over te spreken.
Good Byte,
Negotiator.