Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

bepaalde PW link werkt niet in IE

Pagina: 1
Acties:
  • 335 views

• Toine1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-11 14:27
Ik kom niet door de price watch, als een selectie maak van bv een socket AM3 mobo met DDR3 slot dan loopt alles vast. Het zwarte klokje zie je wel ronddraaien maar er komt geen reactie, zelfs niet na een kwartier.
Op de computer bij mijn ouders [Ziggo] hetzelfde, ik zelf heb Alice.

Wat is hier of wat doe ik verkeerd???

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

LA --> PW

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Deze url, getest op een andere pc hier link direct naar de pricewatch met daarin een lijst van alle AM3 / DD3 plankjes.

code:
1
http://tweakers.net/pricewatch/cat/47/moederborden.html#filter:PY0xCsMwEAT_srUKxYqxowcYUrhyGVwY6QqBiMxJOAGjv-dESKplZ1j2RGJPPAWKHhZHoFeG-sIlcRHmKTtBOwdHc3jCGq2QXWKatzds_ytNNUORXCG_7OTuPsM-cLnJ3ow9VtGCpxALsagTZtAtji3KU9dpVIVhNH8m4yvWWusH

Geen idee of t enig verschil maakt, misschien is het probleem al opgelost misschien is het een clientside probleem aan uw kant. Heeft u al een andere pc / laptop geprobeerd. Probeer de link hierboven te kopiëren / plakken in uw webbrowser.

• Toine1
Zelfde probleem met die link hier, die klok blijft maar ronddraaien zonder resultaat. Andere Windows computer ook geen effect. Is er iets mis met de Explorer beveiliging want de Apple laptop van mijn vrouw heeft geen probleem [=Safari]!!!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lieve Devvers lijkt me een veel betere plek LuNa ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Hier in ieder geval geen probleem met die link in IE8, hoewel het wel even duurt voordat de pagina laadt (maar IE is dan ook de sloomste browser qua ajax/javascript-performance).

Probeer iig je cache eens te legen, wellicht dat er wel een hickup is geweest en je browser een verkeerd (leeg) result heeft gecached.

Intentionally left blank

• Toine1
Dit is permanent, want dit is al een tijdje zo, lijkt toch op een IE instelling.
Ik neem aan dat ik nu weer naar een andere forum [=softe goederen] wordt doorgelinkt? Dan sluit dit maar af, want ik zal voor de pricewatch gewoon de Apple gebruiken. Zie je maar weer, die Apple werkt altijd!!!!

[ Voor 33% gewijzigd door Toine1 op 23-05-2010 12:47 ]

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Toine1 schreef op zondag 23 mei 2010 @ 12:42:
Dit is permanent, want dit is al een tijdje zo, lijkt toch op een IE instelling.
Ik neem aan dat ik nu weer naar een andere forum [=softe goederen] wordt doorgelinkt? Dan sluit dit maar af, want ik zal voor de pricewatch gewoon de Apple gebruiken. Zie je maar weer, die Apple werkt altijd!!!!
Als het een IE-instelling zou blijken te zijn (en geen vaag clientside probleem) dan zou het voor ons toch wel interessant zijn te weten wat dat dan precies is zodat we daar eventueel een workaround voor kunnen verzinnen. Feit is echter dat dit blijkbaar geen algemeen (IE-)probleem is aangezien we hier niet meer meldingen van hebben gekregen en ook in dit geval het niet bij anderen te reproduceren is.

Ik laat dit topic nog even open om te kijken of er zich nog meer mensen melden met dit specifieke probleem.

Intentionally left blank

• P-Storm
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03:29
Firefox 3.6.3 en IE8 hebben beide het probleem niet van vasthangen op het linkje.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Niet reproduceerbaar dus, en geen nieuwe meldingen.

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.