Verwijderd

Topicstarter
Besten,

Aangezien ik mijn appartement afgelopen paar maanden een beetje heb weten te verfraaien, erger ik me nog aan een ding; de TV. Ik heb een Samsung 32" LCD TV, welke ik nu aan de muur heb hangen met draden in het zicht. Naast dat het er niet mooi uit ziet, is het ook niet functioneel. Ik kan mijn TV namelijk niet meer draaien. Hier had ik eigenlijk wat eerder over na moeten denken.

Dan nu. Gisteren bij een kennis langs geweest die een schitterend audio-meubel had gekocht. Het is als het ware een geborsteld aluminium paal bevestigd op een 'kastje'. In mijn situatie zou die ideaal zijn. Uiteraard heb ik gevraagd waar hij dat ding heeft gekocht en hoeveel dit meubel kostte. Met name het laatste viel mij zwaar op de maag. Een dergelijk meubel zou dus ongeveer 2000 euro moeten kosten. Dit heb ik er simpelweg niet voor over.

Nu is mijn vraag aan jullie of jullie een goedkopere variant (< 500 EUR) van een dergelijk meubel weten? Ik heb niet veel ruimte nodig voor mijn audio-apparatuur, aangezien ik enkel een TV met losse DVD-speler heb. Het zou helemaal fijn zijn als hij verrijdbaar is. Uiteraard heb ik ook het e.e.a. gezocht op internet, maar met vooralsnog weinig resultaat. Het enige wat ik kon vinden is het volgende meubel:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/np441l.png

Dus, als jullie een dergelijk meubel weten/hebben zou ik dit graag willen weten :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:18
Dit of dit misschien iets? Je kunt natuurlijk ook je huidige muurbeugel vervangen voor een draaibare en dan tegen de muur z'n alulook kabelgoot gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door Nielson op 23-05-2010 11:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
Klopt, maar heb onlangs een andere hoekbank gekocht. Bij deze bank vind ik dat eigenlijk de TV te ver weg staat. Het kijkt net niet relaxt, als je begrijpt wat ik bedoel. Een mobiele TV Stand lijkt me daarom een perfect oplossing.

Die van Vogels heb ik inderdaad gezien, maar zien er niet heel mobiel uit. Ik denk dat ik iets gevonden heb. Nu nog een leverancier in Belgie of Nederland :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als mobiel niet een 100% vereiste is, kijk dan ook eens op http://www.optimum2000.com/international/our-products/ voor meubels... Ik heb ze toen ooit eens gebeld om te verschepen naar Nederland; kosten vielen alleszins mee (ondanks dat het pakket iets van 50kg woog).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
Zijn mooie meubels inderdaad! Heb zojuist flink wat Spectral dealers gevonden. Volgende week maar eens kijken. De Spectral Curve QX108 die ik op het oog heb kost zo rond de 400 euro. Nog flink wat centen voor een paal met een open kastje eronder :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Spectral is inderdaad niet goedkoop; heb ik ook naar zitten kijken toentertijd... :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:10

FeaR

In GoT we trust

AUD > LCD

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Verwijderd

Topicstarter
Helaas zijn er weinig vergelijkbare modellen zoals de Spectral Curve. Dus ik denk dat ik hem wel 'moet' gaan kopen :)
Pagina: 1