[Pages] Veranderen pagina layout voor bepaalde pagina

Pagina: 1
Acties:

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
Op dit moment probeer ik in Pages '09 (4.0.3) een pagina te rotaten in het document. In Word kan dit door aan te geven dat je de pagina wilt draaien "vanaf dit punt" om dan vervolgens op de gedraaide pagina weer aan te geven "vanaf dit punt" om het niet te doen. Zit zo'n functie ook in Pages? Ik heb gezocht op 't net maar kom daar niet op een goed antwoord, niet een bevestiging noch een ontkrachting.

Idee is dus dat na 14 normale a4'tjes verticaal er een horizontaal komt te staan zonder dat het gehele document horizontaal wordt.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:42

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Het lijkt erop dat dit niet kan in Pages.

Launching containers into space

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-02 10:57

r0b

Dit lijkt er inderdaad niet in te zitten (gek genoeg is het me nog nooit opgevallen). In dit topic op discussions.info.apple.com staan nog wel wat workarounds genoemd; kan je daar misschien mee uit de voeten?

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:33

Maximus

There is no substitute

Topicstarter
r0b schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 21:49:
Dit lijkt er inderdaad niet in te zitten (gek genoeg is het me nog nooit opgevallen). In dit topic op discussions.info.apple.com staan nog wel wat workarounds genoemd; kan je daar misschien mee uit de voeten?
Tnx, die had ik nog niet gevonden.

Schade dat het er niet in zit. Misschien toch maar een "echte" wordprocessor pakken voor dit soort dingen, vind het wel een gemis voor Pages.

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.