Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-07 08:00

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Ik heb Battlefield Bad Company 2 een paar maanden terug gekocht in de winkel. Dus DVD + originele boekje en keycode. Speelde hem nooit dus heb hem een maand terug verwijderd van mijn systeem.

Omdat hij maar in de la lag besloot ik hem te verkopen. Ik verkocht hem via Marktplaats. De persoon aan wie ik hem heb verstuurd schrijft nu dat hij de volgende melding krijgt:
"Register code already in use"

Zit hij te jokkebrokken of kan dit? Niemand heeft mijn originele keycode gezien anders dan hij en ik. Ik weet de code uiteraard ook niet meer en heb het spel dus niet geinstalleerd staan.

Nee, ik heb het bonnetje niet meer. Had hem bij de Free Record Shop gekocht in Amsterdam.

Ik heb aan hem gevraagd of hij hem misschien eerst illegaal had geinstalleerd en heeft overschreven met mijn versie ofzo, want dan kan misschien de foute illegale key nog ergens zijn blijven hangen?

Of kan ik misschien nog iets hier aan doen? Dat iets gelinkt is met elkaar ofzo en ik dat kan delinken?

N.B. Graag geen discussie over de prijs of over wie wat eerst stuurde, dat is irrelevant voor mijn vraag. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Barca op 22-05-2010 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl44tschaap
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 18:36
Code zit toevallig niet aan een EA account gekoppeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-07 11:26

VIPER2001

[GOT]The Source

hij is nu gelink met jouw account.

heb je er maar 1 spel op geregistreerd, kun je hem die geven.

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandDestroyer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-07 14:25
Als jij de key gebruikt heb kan deze niet nog een keer worden gebruikt volgens mij? Ik snap niet helemaal uit je verhaal of je de game nou wel of niet actief gespeeld heb? Want als dat ja is neem ik aan dat je deze key ergens geactiveerd moet hebben en zal deze niet nog 1x te gebruiken zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bl44tschaap schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:52:
Code zit toevallig niet aan een EA account gekoppeld?
Inderdaad, zie ook hier (sorry voor de caps):
ACCEPTANCE OF END USER LICENSE AGREEMENT REQUIRED TO PLAY. ACCESS TO ONLINE FEATURES AND/OR SERVICES REQUIRES AN EA ACCOUNT AND REGISTRATION WITH THE ENCLOSED SERIAL CODE. REGISTRATION FOR ONLINE FEATURES IS LIMITED TO ONE EA ACCOUNT PER SERIAL CODE AND IS NON-TRANSFERABLE. YOU MUST BE 13+ TO REGISTER FOR AN EA ACCOUNT. EA MAY RETIRE ONLINE FEATURES AFTER 30 DAYS NOTICE POSTED ON www.ea.com. GAME USES SONY SECUROM CONTENT PROTECTION TECHNOLOGY (WWW.SECUROM.COM). INFO ABOUT EA ONLINE TERMS & CONDITIONS AND FEATURE UPDATES IS AT WWW.EA.COM.
Dus de enige manier is om het EA-account aan hem door te geven (als daar alleen BF BC2 opstaat, natuurlijk).
(al weet ik niet of je een EA-account zomaar door mag verkopen)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 22-05-2010 16:58 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
VIPER2001 schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:53:
hij is nu gelink met jouw account.
heb je er maar 1 spel op geregistreerd, kun je hem die geven.
Ik heb alleen BF BC2 op mijn EA account dus dat is geen probleem. Maar kan ik niet gewoon bij My Games BFBC2 verwijderen en that's it?

En daarnaast... ik kan wel zijn e-mail adres koppelen aan mijn EA account... maar dat pakt hij niet. Waarschijnlijk omdat die gast al een EA account aan zijn e-mail adres heeft gekoppeld. Dus moet ik weer een ander e-mail adres van hem ofzo. Leuk allemaal!

[ Voor 60% gewijzigd door Barca op 22-05-2010 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EA ... challenge everything :D

Hun manier om tweedehandsgames tegen te gaan ... :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Barca schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:58:
[...]

Ik heb alleen BF BC2 op mijn EA account dus dat is geen probleem. Maar kan ik niet gewoon bij My Games BFBC2 verwijderen en that's it?

En daarnaast... ik kan wel zijn e-mail adres koppelen aan mijn EA account... maar dat pakt hij niet. Waarschijnlijk omdat die gast al een EA account aan zijn e-mail adres heeft gekoppeld. Dus moet ik weer een ander e-mail adres van hem ofzo. Leuk allemaal!
Dat kan niet, je kan het wel verwijderen maar je key blijft permanent in je EA account staan. Officieel mag je je account ook niet verkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analog_
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Opties : je overhandigt hem jouw account of je ontbind de verkoop en stort het geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Mr.SiS schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 18:34:
Opties : je overhandigt hem jouw account of je ontbind de verkoop en stort het geld terug.
Hij mag mijn account dus hebben maar ik kan mijn account niet wijzigen zodat zijn e-mail adres er aan hangt. Als ik zijn hotmail adres invoer als zijnde nieuw adres accepteert hij dat niet. Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij zelf al een EA account heeft op dat hotmail adres, vermoed ik.

Hij mag de DVD in de vuilnisbak deponeren, ik stort het geld terug en ik koop nooit meer iets van EA. Dat is hoe het waarschijnlijk zal zijn. En ja ik begrijp dat sommigen hier dat laatste onterecht/flauw/iets vinden, maar ik niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:38

MsG

Forumzwerver

Je kan toch gewoon een nieuw email adres voor hem aanmaken bijvoorbeeld? Het is puur voor het loginscherm, niet dat je dat adres verder nodig hebt. Kan toch ook gewoon werken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
MsG schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:39:
Je kan toch gewoon een nieuw email adres voor hem aanmaken bijvoorbeeld? Het is puur voor het loginscherm, niet dat je dat adres verder nodig hebt. Kan toch ook gewoon werken?
Dat is een optie, maar dan moet ik dus b.v. een gmail account aanmaken en hem ook die login+paswoord sturen. Dan kan hij dat paswoord later weer wijzigen. Tsja... dat kan maar is natuurlijk wel wat omslachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:05
Barca schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:36:
[...]

Hij mag mijn account dus hebben maar ik kan mijn account niet wijzigen zodat zijn e-mail adres er aan hangt. Als ik zijn hotmail adres invoer als zijnde nieuw adres accepteert hij dat niet. Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat hij zelf al een EA account heeft op dat hotmail adres, vermoed ik.

Hij mag de DVD in de vuilnisbak deponeren, ik stort het geld terug en ik koop nooit meer iets van EA. Dat is hoe het waarschijnlijk zal zijn. En ja ik begrijp dat sommigen hier dat laatste onterecht/flauw/iets vinden, maar ik niet. :)
Laten we het gewoon terecht noemen. Het is een flauwe regeling om de 2e hands markt om zeep te helpen.
Nu probeer ik nog weleens een spel uit om het daarna weer te verkopen als het niet mijn spel is met weinig verlies en door deze regeling zal ik 2x nadenken voordat ik zo'n spel koop.

Uiteindelijk zal ze het in mijn geval geen voordeel opleveren. Dit kan ook alleen in deze sextor...een persoonlijk bedankje van ze dat je niet kopieert maar koopt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10:38

MsG

Forumzwerver

Barca schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 19:53:
[...]

Dat is een optie, maar dan moet ik dus b.v. een gmail account aanmaken en hem ook die login+paswoord sturen. Dan kan hij dat paswoord later weer wijzigen. Tsja... dat kan maar is natuurlijk wel wat omslachtig.
Tja dat scheelt je zo 30 euro, en zo omslachtig is het niet. Als hij hem anders toch weggooit O-) .

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Toch nog even melden hoe het is afgelopen.

Ik heb de koper dit topique laten lezen. De koper vroeg me een gmail account voor hem aan te maken en die te koppelen aan mijn EA account. Zo is geschiedt. De koper kan nu gewoon multiplayeren. Hij blij, ik blij, iedereen blij. Dank voor jullie adviezen in dit topique. ;)
Pagina: 1