Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony Bravia tv met USB-ingang en een Sony DVD speler met divx ondersteuning.
Mijn vraag is nu of er ergens een mogelijkheid bestaat om via de Divx van de DVD speler films af te spelen op mijn tv, zonder een dvd of multimedia harde schijf te moeten gebruiken. Mijn tv is namelijk niet compatibel met divx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Gewoon een Data CD/DVD branden met het divx-bestand erop, en die dan in je DVD-speler stoppen, gaat gewoon werken.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja zo deed ik het in het verleden, maar via USB zou toch handiger zijn, dan maar een multimedia harde schijf kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchylex
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Aangezien er geen USB op je DVD speler zit zal het niet gaan. Waar kun je die USB op de TV dan voor gebruiken? Alleen voor foto's en muziek ofzo? Mocht je trouwens een goede media speler zoeken zou ik je de Popcorn Hours a-110 (of nieuwer) aanraden. Ben er nog steeds elke dag zeer blij mee!

[ Voor 33% gewijzigd door Dutchylex op 22-05-2010 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Het is meestal niet zo dat "de Divx" een onderdeel is dat je van buitenaf kunt aanspreken. De decodersoftware hiervoor zal ergens in een Flash-chip zitten en door de firmware van de dvd-speler worden opgestart als er een Divx-bestand wordt afgespeeld. Het is niet mogelijk de data via de USB-ingang van de televisie naar de DVD-speler te sturen, die de data vervolgens decodeert en als beeld en geluid weer terug naar de televisie stuurt, hoe interessant die gedachtegang ook is :)

Koop voor een paar tientjes een mediaspeler, ze zijn er tegenwoordig al voor onder de honderd euro, en je kunt alles afspelen vanaf een ingebouwde harddisk, via USB of via het netwerk :)

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oké zal ik doen, de tv speelt wel video's af maar in MP4 formaat. Ik zou mijn films eventueel kunnen converteren naar MP4 maar een mediaspeler is toch handiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Je "moet" natuurlijk niks hè :D 't is jouw geld :P Maar dat lijkt mij de handigste oplossing, en ben je meteen klaar voor een paar jaar.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Pagina: 1