Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om slow motion (hogere framerate) op te namen via HD SDI of HDMI ?

Ik heb een camera die een smoothslow funktie heeft, maar die is nogal beperkt, ik denk door de buffer. Nou was ik aan het denken, een pc kan heel wat meer berekenen als die camera, als ik nou de camera op de PC aansluit via HD SDI, zou ik dan op de een of andere manier daar slow motion mee kunnen opnemen ? Of zit er een bepaald aantal fps op de HD SDI ofzo ?

Any thoughts, iemand ?

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01 19:14

Caveman

whahoehaha

Volgens mij bepaalt je camera het aantal fps. En dat zal in geval van HD niet meer zijn dan 60 fps. Dan kun je hem wel als videobron gebruike op je pc, maar meer als 60 fps zul er niet uit krijgen.
En met slowmotion bedoel jij zoiets als Timewarp ?

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Het hangt allemaal af van de processor in de camera, en als die meer kon dan hadden ze dat er wel in gestopt

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik was er ook al bang voor... Met slowmotion bedoel ik zoiets als timewarp ja.

Maar hij heeft wel een 200 fps slowmotion funktie :) maar die is vrij beperkt. Vandaag wel de hele dag dingen opgeblazen met rotjes, en waterbalonnen kapot geschoten met een buks enzo, is zeker leuk om in slowmotion te zien. Kga het binnekort denk ik ff op youtube gooien, dan zet ik hier wel een linkje neer...

Maar, ik vreesde ook al dat het niet zou gaan... Toen ik verder ging zoeken kwam het eigenlijk ook een beetje op me over alsof HD-SDI achterhaald is, HDMI kan meer data doorvoeren als ik het goed heb begrepen. Wel jammer, ik had er wel hoop voor.