Windows 7 X64 met studentenkorting; waar

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,
weet iemand waar ik online met studentenkorting een Windows 7 Ultimate x64 kan downloaden? Surfspot heeft alleen de x84 versie die te downloaden is.
Of weet iemand een niet-online-winkel waar ik Windows 7 Ultimate x64 kan kopen met studentenkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 07:04
Slim.nl heeft hem geloof ik, maar dan moet je school wel bij Slim zijn aangesloten. Weet eigenlijk niet eens zeker of het ook voor studenten is...

http://www.slim.nl

[ Voor 5% gewijzigd door BobV op 22-05-2010 11:24 . Reden: Slim: link moest natuurlijk url zijn :S ]

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

>> SF

Kooptopics horen niet in Windows Clients thuis.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:19

Wish

ingwell

Ik kan niet inloggen, maar op de frontpage van surfspot staat:
De upgrade naar Windows 7 Ultimate en Professional is nu te bestellen!
NIEUW: ook de downloadversie van Windows 7 is nu te bestellen. Het nieuwe besturingssysteem van Microsoft is snel, betrouwbaar en gemakkelijk.
Beschikbaar in 32-bit en 64-bit.
Lijkt me eigenlijk stug dat ze het dan ook niet werkelijk te koop aanbieden

[ Voor 10% gewijzigd door Wish op 22-05-2010 11:43 ]

No drama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:20:
Dag,
weet iemand waar ik online met studentenkorting een Windows 7 Ultimate x64 kan downloaden? Surfspot heeft alleen de x84 versie die te downloaden is.
Of weet iemand een niet-online-winkel waar ik Windows 7 Ultimate x64 kan kopen met studentenkorting?
offtopic:
je bedoelt vast x86

Sl!m.nl heeft ze sowieso, daar zou je wel moeten slagen.

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 22-05-2010 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Volgens mij werkt de licentie voor de 32-bit versie ook voor de 64-bit versie. Die van Ultimate wel in ieder geval! En de Ultimate DVD bevat meestal ook beide versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat dacht ik ook. Maar staat niet tussen de lijst. Als ik 'm in de winkelwagen pleur blijkt het een DVD te zijn. Terwijl als ik de 86 erin gooi ik 'm kan downloaden.

@Admiral Freebee. Waarom biedt Surfspot dan 2 versies aan en niet 2 in 1? :P
@Blue Tiger. Volgens mij heb ik geen inloggegevens voor Slim..

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Je kan ook gewoon zelf een x64 iso downloaden. De licensies werken toch overal bij.

[ Voor 75% gewijzigd door Blaat op 22-05-2010 11:48 . Reden: lezen ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-09 14:51
het zijn trouwens upgrades, je moet dus al een andere windows versie hebben.

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:03

Coldcat

HODL

Ik heb hem bij Ma3d vandaan.

Helemaal gratis :)

[ Voor 28% gewijzigd door Coldcat op 22-05-2010 11:48 ]

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Haarbal; het gaat mij om de licentie. Ik heb Windows 7 Ultimate al draaiend.
@Traguardo; legaal? als student? Ik kan daar alleen dit krijgen: ( Windows 7 Ultimate Upgrade (BED) - Permanente Licentie (65,00 EUR) )

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Ja helemaal legaal. Je moet wel wat registreren en zo en je studienummer plaatsen. Maar uiteindelijk krijg je gewoon een serial. Die kun je invoeren en dan werkt Windows 7 prima.

Bij mijn huisgenoot en mij was die overigens gelijk. Dus zou me niets verbazen als die voor iedereen gelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Bij MA3D kan ik ook geen gratis krijgen hoor. Daar kost die voor mij ook gewoon €65. Het hangt van je school af.

@HenkD: omdat dat te verwarrend is voor mensen :P Ik kreeg gewoon een serial en kon dan kiezen uit X64 of X86 voor de download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 15:42

Sebazzz

3dp

Heb je geen MSDNAA bij je opleiding zitten? Misschien kan je zo Windows 7 verkrijgen, gratis.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@Traguardo; ik heb me aangemeld en ik moet nog geverifieerd worden geloof ik. Enig idee hoelang dat duurt? En dan kan ik gewoon gratis een serial van de site halen?
Hmm. Ik heb op Bestel nu! geklikt en daar m'n gegevens ingevoerd. Maar waar staan mijn inlognaam en wachtwoord? :P Die heb ik nooit in moeten voeren. Dus kan me niet aanmelden bij abonnees..
@Sebazz; heb ik zie ik. wat dan :P. edit; fuck wat zijn daarvoor mn inloggegevens

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Alleen de 3 TU's hebben volgens mij die gratis windows op ma3d. Lucky me I guess. Bij ma3d je studenten email gebruiken, ze verifieren meestal vrij vlot, meer dan een paar (werk)dagen zal het niet duren maar in het weekend werken ze natuurlijk niet. Ook zal je moeten herinstalleren aangezien ze nu professional (eerst enterprise) licenties geven.

[ Voor 62% gewijzigd door haarbal op 22-05-2010 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

Hmm dat zou kunnen dat je op een school moet lappen, universiteit is gratis :+ De echte studentenversie in plaats van de scholierenversie :+

Ik heb me daar geregistreerd en zo (ma3d) en daarna kon je volgens mij een DVD downloaden. Daarna per mail aanvraag gedaan voor een serial en die kreeg ik daarna zonde problemen binnen (2WTK7 begon het, weet niet of meer mensen die gebruikt hebben of dat dat verschilt per instelling).
Verwijderd schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 11:56:
@Traguardo; ik heb me aangemeld en ik moet nog geverifieerd worden geloof ik. Enig idee hoelang dat duurt? En dan kan ik gewoon gratis een serial van de site halen?
Hmm. Ik heb op Bestel nu! geklikt en daar m'n gegevens ingevoerd. Maar waar staan mijn inlognaam en wachtwoord? :P Die heb ik nooit in moeten voeren. Dus kan me niet aanmelden bij abonnees..
Sowieso per mail, ik had 7 september aanvraag gedaan en de 9e ontving ik de serial.

[ Voor 38% gewijzigd door Coldcat op 22-05-2010 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
Nou, mijn universiteit niet hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat

Coldcat

HODL

offtopic:
school ≠ universiteit

Ik vraag me alleen wel af hoe lang die ma3d licentie geldig is. Is dat echt 1 jaar dat je daarna opnieuw moet verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan 'm ook gratis krijgen via MSDN Academic Alliance ! Maar hoe de neuk log in daar in :')

Edit; ik lees net dat voor een upgrade op de pc zetten een legale versie van Windows is vereist. Dat issie niet helemaal nl..

Dus een volledige versie voor studenten; bestaat die? Of kan ik via MSDN Academic Alliance een licentie krijgen en gebruiken? Want ik heb ooit 's de beta build 7600 gedownload, maar hij begint nu te zeuren dat ik 'm moet activeren.

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2010 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
Coldcat schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 12:01:
[...]

offtopic:
school ≠ universiteit

Ik vraag me alleen wel af hoe lang die ma3d licentie geldig is. Is dat echt 1 jaar dat je daarna opnieuw moet verlengen?
Nee, hij blijft gewoon geldig voor zover ik weet,

@Henk, je moet bij MA3D een account maken met je studenten mail, ze moeten eerst je gegevens verifieren bij de uni dus dat kost tijd, je krijgt een mail met je accountgegevens zodra ze dat gedaan hebben, dat is op z'n vroegst maandag. Dit staat trouwens ook gewoon op de ma3d site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumba007
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 16:10
Ik koop de mijne altijd op Edupartner.

Is €65 voor de ultimate 64 of 32 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Niet online
[...]

offtopic:
school ≠ universiteit
Ik bedoelde school dan ook meer algemeen voor iedereen. Ik ken het verschil wel tussen een hoge school, middelbare school en universiteit 8)7

Maar mijn universiteit heeft geen akkoord voor gratis Windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noordvogel
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-07-2024

Noordvogel

DPC @ DC-vault

De windows-licenties die je via MA3D krijgt, zijn gewoon onbeperkt geldig voor die Windows-versie. Meestal kun je de key een keer of 5-10 gebruiken voordat ie niet meer geaccepteerd wordt.
Je inschrijving voor MA3D is echter maar 1 academisch jaar geldig. Elk jaar op 1 september worden alle inschrijvingen gereset en moet je je opnieuw aanmelden.

Voor zover ik weet kun je (als TU-student) alleen Windows 7 Professional downloaden, i.i.g. niet de Ultimate-versie.
Pagina: 1