14 jaar garantie op dell laptop?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op de website van dell staat dat je bij een dell inspiron 15 nu 14 jaar garantie krijgt. Lekker makkelijk!
zie

http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/laptops_great_deals?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&ref=hbn

Ook in de specificatie staat netjes : 14 jaar collect and return!

Mooie aanbieding lijkt me zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.

;)

C:\>_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-09 07:04
(jarig!)
Dat lijkt me een beetje veel voor zo'n laptop :+

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Dell behoudt het recht om prijzen, specificaties, levertijden en voorwaarden van een aanbieding zonder kennisgeving te wijzigen. Dell kan niet aansprakelijk gesteld worden voor fouten in de typografie en fotografie. In het geval van duidelijke fouten in prijzen en specificaties is Dell niet verplicht het systeem te leveren tegen de foutief geadverteerde prijs of specificaties.
Dit gebeurde nadat een 2-tal jaar geleden, een scherm verschenen was (22" Full HD) voor 20€, mensen bestelden als gek, en ze waren verplicht om het te leveren (1 scherm/klant, de rest aan 50% korting)
Dit omdat deze leuke tekstje toen er niet bij stond. Vrees ervoor dat je het toch niet krijgt :P

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GewoonWatSpulle
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 01-09 07:12
33 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc [Inbegrepen in prijs]
Nog beter bekeken! ^^
38 jaar Collect & Return Hardware Support inbegrepen bij uw pc [Inbegrepen in prijs]
Word steeds gekker bij Dell!

Deze teksten kloppen uiteraard niet, laat hier geen misverstand over ontstaan!

[ Voor 48% gewijzigd door GewoonWatSpulle op 22-05-2010 14:57 . Reden: Acht en dertig jaar! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvh
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:14

mvh

State Governor

Dat mag ook wel, voor wat ik gehoord heb over hun consumentenservice.

Als je rechts ingehaald kon worden had je ook rechts kunnen rijden | A thousand years ago and a thousand years from now we will always be together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-09 21:37
deblaauwn schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:01:
Dat mag ook wel, voor wat ik gehoord heb over hun consumentenservice.
Nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idem, maar ik heb dan ook 4 jaar NBD voor de prijs van 10 biertjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-09 15:50

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica