Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[Windows 7 ]verplichte activatie probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 179 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
ik had in december ofzo de beta geïnstalleerd voor Windows 7. Hiermee zou hij tot maart mee kunnen en dan om de 2u opnieuw opstarten. En blabla. Vele anderen hebben die vast ook geïnstalleerd. Maar nu kwam er een update binnen die ik installeerde waarmee het zover is gekomen dat ik 'm moet activeren.
Kan ik gewoon een licentie ergens vandaan toveren? Ik moet 'm vandaag nog activeren wordt gezegd op m'n scherm.
Ik ben een student, dus kan ik 'm krijgen voor een euro of 75 bij wat online winkels (like surfspot.nl). Maar weet iemand ook een Winkel waar ik windows 7 ultimate x64 met korting krijgen kan? Online bestellen duurt te lang als ik 'm vandaag nog moet installeren van windows..

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Als je het nou gewoon even had geprobeerd had je gezien dat Surfspot je digitale downloads aanbiedt waarbij je instant je serienummer krijgt.

0.0

Verwijderd

Topicstarter
Huh, wel? Ik zal 's kijken.
Is het trouwens ook mogelijk om een pc waar nu 32bit op staat een 64bit upgrade voor te kopen? Is 't dan simpel om te zetten?

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Tja, die beta verloopt gewoon definitief - je had dus gewoon bij Surfspot voor een heeel goedkope prijs een non-beta echte Windows w7 kopen omdat je wist dat dit eraan zat te komen.

Lijkt me nou niet echt rocket science, en iets wat je met een klein beetje meer moeite prima zelf had kunnen voorkomen.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.