Hey mensen,
Ik heb deze week een 2e hands Mio P550 PDA gekocht, hoofdzakelijk voor de navigatie ( zo'n tomtom go/one trekt me gewoon niet ) want op mn Mio 168 werkte dit altijd perfect ( r.i.p. ).
Echter heeft de P550 ook wifi en dan wil ik er ook gebruik van maken om ermee te internetten en emailen.
Helaas krijg ik het niet aan de praat.
Het verbinden met een wifi-netwerk is geen probleem, hij gaat zoeken, vindt de netwerken en maakt ook verbinding, tot dusver geen probleem.
Maar ik kan vervolgens geen verbinding krijgen in IE of met de mail.
In IE krijg ik steevast de melding:
Kan de pagina niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw
Ik heb al 10x door de verschillende instellingen gebladerd, maar ik heb het idee dat ik gewoon iets mis?!?
Misschien heeft iemand ervaring hiermee en heeft de gouden tip??
Thx!
Grtz Tim
-edit-
Als iemand ook nog de drivers van de P550 voor WinXP weet te vinden, ben ik zeer dankbaar! Zelfs de Mio site biedt deze niet meer aan...
Ik heb deze week een 2e hands Mio P550 PDA gekocht, hoofdzakelijk voor de navigatie ( zo'n tomtom go/one trekt me gewoon niet ) want op mn Mio 168 werkte dit altijd perfect ( r.i.p. ).
Echter heeft de P550 ook wifi en dan wil ik er ook gebruik van maken om ermee te internetten en emailen.
Helaas krijg ik het niet aan de praat.
Het verbinden met een wifi-netwerk is geen probleem, hij gaat zoeken, vindt de netwerken en maakt ook verbinding, tot dusver geen probleem.
Maar ik kan vervolgens geen verbinding krijgen in IE of met de mail.
In IE krijg ik steevast de melding:
Kan de pagina niet vinden. Controleer de naam en probeer het opnieuw
Ik heb al 10x door de verschillende instellingen gebladerd, maar ik heb het idee dat ik gewoon iets mis?!?
Misschien heeft iemand ervaring hiermee en heeft de gouden tip??
Thx!
Grtz Tim
-edit-
Als iemand ook nog de drivers van de P550 voor WinXP weet te vinden, ben ik zeer dankbaar! Zelfs de Mio site biedt deze niet meer aan...
[ Voor 7% gewijzigd door metallicattim op 22-05-2010 09:30 ]