Toon posts:

Cpmputer doet helemaal NIKS meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik word deze morgen wakker, zet de computer aan, alles gaat draaien, HDD ook, maar het lampje van de monitor blijft oranje. Het is een MSI mobo dus er zitten 4 diagnostic LED's op. Hij zegt dat het geheugen niet goed zit of kapot is. We hebben al andere geheugen geprobeert, we hebben alles eruit gehaald, maar nix werkt....... mijn vader zegt dat de processor kapot is, klopt dit? of is het mobo kapot? Dat is wel zwaar klote want waar krijg je nu nog een Slot-A mobo?!?!!? :'(:'(

Graag replys want dit zuigt ;(
En moet weer net op zaterdag gebeuren :'(:'(:'(

Verwijderd

Probeer eens een andere videokaart

Verwijderd

Topicstarter
Dan zou hij wel piepjes geven...

Verwijderd

Alles uitbouwen, alleen met voeding, AGP kaart en één geheugenbankje, Monitor aansluiten, draadje uit de kast van de aan/uit schakelaar..

Voor testen ook even de CPU los en weer monteren.

CMOS (terwijl de stroom niet is aangesloten!!) resetten met de jumper.

Als er dan nog steeds geen beeld komt, het geheugen en de AGP kaart testen op een ander systeem.

Als die goed zijn, is het je CPU of het mobo of de voeding....
knudde dus .. ;(

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die CMOS gereset en HIJ DOET T WEER!!!

THNX!!! ik wou al bijna vandaag nieuwe mobo + proc gaan bestellen.... phew.... :)

• schizofreen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 13:45

schizofreen

ik & jij

ik heb het ook een keer gehad, van alles begon te ratelen maar het beeldscherm bleef zwart. Toen heb ik het stekkertje van de reset knop van het mobo getrokken en wat bleek: de resetknop was kapot zodat maar bleef resetten. Nu leeft mijn PC wel zonder resetknop, maarja...

Ik vraag me toch af hoe die reset knop ooit kapot is kunnen gaan.
OS = win ME (verklaard genoeg volgens mij) :D

laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 14:12 schreef iefje het volgende:
Ik heb die CMOS gereset en HIJ DOET T WEER!!!

THNX!!! ik wou al bijna vandaag nieuwe mobo + proc gaan bestellen.... phew.... :)
Heel goed, gefeliciflapstaart Afbeeldingslocatie: http://www.3fatchicks.com/ubb//smoking.gif
Pagina: 1