S-video verloopstukje

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinotje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-02-2011
Hallo,

Ik heb een vraag, ik ga een HTPC samenstellen alleen koop ik over een maand pas een lcd tv. Ik heb nu nog een "gewone" breedbeeld tv, daar wil ik voorlopig nog mijn HTPC op aansluiten, ik heb nu alleen een videokaart met hdmi, dvi en vga.
Bestaat er een verloopstukje naar S-video zodat ik mijn HTPC alvast kan aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00
Met rgb bedoel je de vga aansluiting? S-video is namelijk een rgb signaal dus als dat uit je videokaart komt kan je idd met een verloopstukje door. Ik heb ook wel eens een vga-svideo verloopstukje gezien maar volgens mij werkt dit alleen op videokaarten die ook een svideo signaal door de vga poort kunnen gooien.

edit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9813 voor die prijs kan je het iig een keer uitproberen lijkt me.

[ Voor 16% gewijzigd door haarbal op 21-05-2010 21:31 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karstjan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-06-2021
Kun je misschien vertellen welke videokaart je precies hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinotje
een hd 4550 heb ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinotje
haarbal schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 21:28:
Met rgb bedoel je de vga aansluiting? S-video is namelijk een rgb signaal dus als dat uit je videokaart komt kan je idd met een verloopstukje door. Ik heb ook wel eens een vga-svideo verloopstukje gezien maar volgens mij werkt dit alleen op videokaarten die ook een svideo signaal door de vga poort kunnen gooien.

edit: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.9813 voor die prijs kan je het iig een keer uitproberen lijkt me.
Bedankt, maar tegen de tijd dat die er is, heb ik al een lcd en dan kan ik alles gewoon aansluiten

[ Voor 15% gewijzigd door kevinotje op 21-05-2010 21:48 ]