Hallo allemaal.
Allereerst wil ik even melden dat ik absoluut geen computer-expert ben. Ik weet ook niet of ik voor deze topic in het goeie forum zit.
In veel games vind je opties voor AA, anisotropic filtering en bilinear/trilinear filtering. Ik heb op wikipedia opgezocht wat deze dingen nou ongeveer doen. Maar hoe bepaal ik wat goed is voor mijn systeem? Ik weet niet of er limieten opzitten bij grafische kaarten of iets dergelijks.
Ik las bij m'n grafische kaart:
- 'Multi-sample anti-aliasing (2, 4 or 8 samples per pixel)'
- 'Up to 24x Custom Filter Anti-Aliasing (CFAA) for superior quality'
- 'Adaptive super-sampling and multi-sampling'
- 'Super AA (ATI CrossFireX™configurations only)'
- 'All anti-aliasing features compatible with HDR rendering'
Maar zoals ik al had vermeld, ik ben geen computer-expert en van dat soort zinnen word ik niet echt wijzer. Hoe weet ik nou wat ik aankan, wanneer ik wat moet gebruiken?
Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel en mij tips kunnen geven.
Dit is mijn computer: gallery: questarey
Bij voorbaat dank
Allereerst wil ik even melden dat ik absoluut geen computer-expert ben. Ik weet ook niet of ik voor deze topic in het goeie forum zit.
In veel games vind je opties voor AA, anisotropic filtering en bilinear/trilinear filtering. Ik heb op wikipedia opgezocht wat deze dingen nou ongeveer doen. Maar hoe bepaal ik wat goed is voor mijn systeem? Ik weet niet of er limieten opzitten bij grafische kaarten of iets dergelijks.
Ik las bij m'n grafische kaart:
- 'Multi-sample anti-aliasing (2, 4 or 8 samples per pixel)'
- 'Up to 24x Custom Filter Anti-Aliasing (CFAA) for superior quality'
- 'Adaptive super-sampling and multi-sampling'
- 'Super AA (ATI CrossFireX™configurations only)'
- 'All anti-aliasing features compatible with HDR rendering'
Maar zoals ik al had vermeld, ik ben geen computer-expert en van dat soort zinnen word ik niet echt wijzer. Hoe weet ik nou wat ik aankan, wanneer ik wat moet gebruiken?
Ik hoop dat jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel en mij tips kunnen geven.
Dit is mijn computer: gallery: questarey
Bij voorbaat dank