Een nieuwe PC besteld en heb vandaag de onderdelen binnen gekregen: Cooler Master CM 690 - Midtowermodel , AMD Black Edition - Processor - 1 x AMD Phenom II X4 955 , 2 x Samsung SpinPoint F1 Desktop Class HD322HJ , CoolerMaster Real Power M520 Modular PSU , Scythe Mugen 2 rev.B SCMG-2100 , Gigabyte GA-770TA-UD3 , Kingston ValueRAM - Geheugen - 4 GB : 2 x 2 GB.
Videokaart moet ik nog krijgen. Gebruik op dit moment mijn oude Radeon 1950XT.
Alles is in elkaar gezet, maar tijdens het opstarten blijft mijn scherm zwart. Wel staan de leds aan en draaien alle fans. Wat ik ook erg raar vind is dat er niets piept. Normaal gesproken probeert hij je zo te laten weten wat het probleem is. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? En het hangen en opstartprobleem topic ben ik al langs gegaan.
Videokaart moet ik nog krijgen. Gebruik op dit moment mijn oude Radeon 1950XT.
Alles is in elkaar gezet, maar tijdens het opstarten blijft mijn scherm zwart. Wel staan de leds aan en draaien alle fans. Wat ik ook erg raar vind is dat er niets piept. Normaal gesproken probeert hij je zo te laten weten wat het probleem is. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? En het hangen en opstartprobleem topic ben ik al langs gegaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 19:20 ]