Hallo
Gister had ik tijdens het downloaden ineens een trojan Horse te pakken die mijn VISTA systeem binnen enkele minuten vernagelde.
Daarop heb ik windows 7 geïnstalleerd en dat draait nu allemaal prima.
Echter ben ik wel van mijn vorige configuratie alles kwijt.
Gelukkig had ik een back-up op mijn externe HDD staan van een week terug.
Maar kan ik die backup nu integreren in mijn windows 7 configuratie?
Als ik eenvoudigweg de stappen van het back-up programma volg, dan vind deze de back-up op de externe HDD niet namelijk, en ik kan hem ook niet selecteren. (alleen via een netwerk?)
De backup is gemaakt met windows, geen extern programma dus. Het bestandje heet: windowsImageBackup en daarin zitten dan weer wat submappen. Het hele geval is 84 gig groot, dus gewoon een volledige kopie van m'n HHD.
Als iemand een idee heeft hoor ik dat graag.
groet,
tim
Gister had ik tijdens het downloaden ineens een trojan Horse te pakken die mijn VISTA systeem binnen enkele minuten vernagelde.
Daarop heb ik windows 7 geïnstalleerd en dat draait nu allemaal prima.
Echter ben ik wel van mijn vorige configuratie alles kwijt.
Gelukkig had ik een back-up op mijn externe HDD staan van een week terug.
Maar kan ik die backup nu integreren in mijn windows 7 configuratie?
Als ik eenvoudigweg de stappen van het back-up programma volg, dan vind deze de back-up op de externe HDD niet namelijk, en ik kan hem ook niet selecteren. (alleen via een netwerk?)
De backup is gemaakt met windows, geen extern programma dus. Het bestandje heet: windowsImageBackup en daarin zitten dan weer wat submappen. Het hele geval is 84 gig groot, dus gewoon een volledige kopie van m'n HHD.
Als iemand een idee heeft hoor ik dat graag.
groet,
tim