intern toetsenbord compal FL90

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey medetweakers,

Ik, de rund (of is het 'het rund' :o ) gooi een glas met frisdrank over het interne toetsenbord van mijn compal fl90 laptop. Ik heb meteen de boel afgesloten en opengemaakt en het toetsenbord verwijderd.
Het toetsenbordje heb ik flink afgespoeld met koud stromend water en langdurig laten drogen.

Voor zover ik heb kunnen nagaan is er geen kleverige (suiker) rotzooi op electronische delen terecht gekomen.

Uiteraard blijf ik met een probleempje zitten (anders had ik hier niet hoeven posten):
Er zijn een aantal toetsen die blijkbaar geen signaal meer doorgeven. Zijn er, behalve afspoelen, nog andere opties om de 'defecte' toetsen te reanimeren?

Als er geen mogelijkheden zijn zal ik een ander bordje moeten halen. De enige die ik heb kunnen vinden is deze
Vraag is dus: weten jullie eventueel andere leveranciers of iemand met een donortoetsenbordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isow
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-08-2022
Deze leverancier is ook de enige die nog spullen voor IFL 90 levert. Er zijn wel andere maar dit is een betrouwbare. wat zijn je systeemspecs dan ik heb deze laptop namelijk ook.

[ Voor 21% gewijzigd door Isow op 21-05-2010 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
specs zijn:
Intel Mobile C2D T7300 (2GhZ)
MoBo IFL90 BIOS v 1.18
Geheugen: 2 x 1 GB DDR2
GPU: NVidea GF 8600M GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isow
ah ongeveer het zelfde heb zelf de T7500 maar helaas is mijn laptop is ook kapot ga de onderdelen maar eens los verkopen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hier alvast een kandidaat voor je toetsenbordje dan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isow
Probleem is er is al iemand voor mijn laptop maar als die niet opdaagt is die van jou ga ik ze los verkopen hij ligt hier dood te stoffen
Pagina: 1