Hoihoi
Ik vraag me af wat eigenlijk de bedoeling is met V&A advertenties met de zogenaamde fictieve prijzen.
Met fictieve prijzen bedoel ik bijvoorbeeld een ad als deze:
V&A aangeboden: Behuizing met inhoud
Dit gebeurt vrij vaak, en ik maak ook regelmatig een meldpunt melding ervan. Is dit nou wel of niet de bedoeling?
Imo is een fictieve prijs gewoon een TEAB of NOTK advertentie (domweg omdat de opgegeven prijs irrelevant is), en die zijn expliciet niet de bedoeling.
Referentie:
Echter heb ik het idee dat hier lang niet altijd iets aan wordt gedaan. Ligt dit aan mij , of interpreteer ik de regels verkeerd?
Ik vraag me af wat eigenlijk de bedoeling is met V&A advertenties met de zogenaamde fictieve prijzen.
Met fictieve prijzen bedoel ik bijvoorbeeld een ad als deze:
V&A aangeboden: Behuizing met inhoud
Dit gebeurt vrij vaak, en ik maak ook regelmatig een meldpunt melding ervan. Is dit nou wel of niet de bedoeling?
Imo is een fictieve prijs gewoon een TEAB of NOTK advertentie (domweg omdat de opgegeven prijs irrelevant is), en die zijn expliciet niet de bedoeling.
Referentie:
reviews: Tweakers.net FAQEen grote groep bezoekers heeft aangegeven de optie T.E.A.B. vervelend te vinden, aangezien elke vorm van houvast voor een faire prijs ontbreekt. Besloten is daarom om deze optie in V&A te laten vervallen; de optie om bezoekers te laten bieden op een item is hiervoor in de plaats gekomen.
Je kunt in de tekst wel aangeven dat je het product weg wilt doen "T.E.A.B", maar het is wel de bedoeling dat je een reële richtprijs aangeeft (zie ook de volgende paragraaf), zodat een potentiële koper in ieder geval een idee heeft van wat de prijs zou moeten zijn. Op deze manier heeft het ook nog zin om te sorteren op de prijskolom.
Echter heb ik het idee dat hier lang niet altijd iets aan wordt gedaan. Ligt dit aan mij , of interpreteer ik de regels verkeerd?