Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mobiel internet (Privé) en abonnement werkgever?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zelf heb ik al jaren een (standaard) telefoon van mijn werkgever in gebruik.
Nu heb ik pas mijn vrouw een iPhone gegeven en ben zelf ook wel te porren om deze aan te schaffen.
maargoed heb privé geen abonnement en wil wel gebruik gaan maken van mobiel internet voor email/nieuws e.d.

Provider van mijn werkgever gebeld en die zeggen dat ik geen mobiel internet los op een zakelijk abonnenemt kan zetten.
Deze zou dus gekoppeld moeten worden aan het abonnement wat mijn werkgever heeft.

nu is Internet op de iphone absoluut niet iets waar ik mijn werkgever mee wil belasten dus zoek naar een mogelijkheid dit alsnog te kunnen zonder dat mijn werkgever hier hinder van heeft.

WIe heeft de oplossing?

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
De enige oplossing is: Tada.... een eigen privé abonnement afsluiten. (Had je zelf ook wel kunnen bedenken). Je kan ook nog een 3g-router kopen en die altijd meenemen zodat je via je iphone op inet kan (WiFi), maar dat is wel heel moeilijk doen.

Verwijderd

Topicstarter
eigen abonnement heb ik nieuw nummer en loop ik met 2 telefoons. dat is precies wat ik dus niet wil.

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:38
Of even naar je werkgever stappen; zeggen dat je mobiel internet wil en dat zelf betalen? Inhouden op je loon en klaar?

Verwijderd

Topicstarter
Maeslant schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:06:
Of even naar je werkgever stappen; zeggen dat je mobiel internet wil en dat zelf betalen? Inhouden op je loon en klaar?
nu is Internet op de iphone absoluut niet iets waar ik mijn werkgever mee wil belasten dus zoek naar een mogelijkheid dit alsnog te kunnen zonder dat mijn werkgever hier hinder van heeft.

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Gewoon even vragen. desnoods geef je hem een klein bedrag extra ofzo. Als je het niet vraagt weet je zeker dat hij niet akkoord gaat, en dit is wle de makkelijkste oplossing.

All-Round nerd | iRacing Profiel

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:08:
[...]

De administratie van je werkgever gijzelen en ter plekke het abonnement omzetten?

Lijkt me over het algemeen een duidelijke zaak: jij hebt als persoon helemaal niets te zeggen over de abonnementsvorm die nu, door jouw werkgever, is afgesloten. Je mag er dus niets aan wijzigen, toevoegen, annuleren etc. Wie mag dat wel? Je werkgever.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik denk dat je werkgever er best een tientje in de maand voor over heeft om jou altijd je email en kalender e.d. bij de hand te laten hebben? Wij hebben hier ook een paar mensen met telefoon-van-de-zaak en die hebben dat ook allemaal hoor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• Magic6399
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:08:
[...]

Wat is de belasting voor je werkgever dan?

Wat Maeslant al zegt, gewoon naar je werkgever stappen en zeggen dat je zelf de overige kosten wil betalen. Lijkt mij de makkelijkste oplossing.

• TheMe
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-11 14:11
De telefoon van je vrouw lenen?
Of een Dual Sim telefoon kopen met een werk simkaart en een privesimkaart met internet erin?

[ Voor 60% gewijzigd door TheMe op 21-05-2010 12:20 ]

There is no place like 127.0.0.1

Verwijderd

Topicstarter
TheMe schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:20:
De telefoon van je vrouw lenen?
Of een Dual Sim telefoon kopen met een werk simkaart en een privesimkaart met internet erin?
Mijn vrouw zonder iphone? hahaha dat gaat niet werken.
Dual sim toestellen zijn er maar heeeeeel weinig geloof eentje van Samsung.
de rest zijn chinese importkloonen.

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:11

ST10©DE

Dus.............

Zelf een abonnement nemen, en de telefoon van de zaak door laten schakelen naar je prive nummer ?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:12
In het ergste geval kun je nog een duo-sim halen, waarmee je dus 2 simkaarten in 1 telefoon kunt stoppen.

Het nadeel is wel dat je maar 1 simkaart tegelijk kunt gebruiken, dus je moet telkens wisselen (dit kan ook automatisch gedaan worden maar als je belt en hij wisselt lijkt me dat niet zo handig).

Informatie: http://www.simore.eu/

Met deze oplossing kun je zelf nog een prive abonnement afsluiten dus. Zie dit als een noodoplossing als je werkgever het niet bij het abonnement wilt en je PERSE een iphone met internet wilt. Handig is anders...

De iphone heeft voor zover ik weet ook wifi, dus dat kun je ook nog gebruiken.

[ Voor 12% gewijzigd door DutchKel op 21-05-2010 12:27 ]

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

P. Mekes schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 12:23:
Zelf een abonnement nemen, en de telefoon van de zaak door laten schakelen naar je prive nummer ?
Als 'ie een beetje serieus gebeld wordt is dat al snel duurder dan gewoon een internetabootje erbij zetten.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Pagina: 1