Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Mijn N97 laadt helemaal niet meer op. Via USB op de computer en via de 230v direct naar mini-USB werkt niet. Wel zie je soms het kleine ledje branden/knipperen, maar het toestel gaat niet meer aan en na een paar uur aangesloten voelt ook de accu nog koud aan.

Ik heb 2 laders geprobeerd en 1 USB pc kabel.

Iemand enig idee? Op internet lees ik alleen over het defect raden van een VERLOOP kabel tussen USB en de lader, maar ik heb hier een directe verbinding van adaptor naar app. stekker.

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:55
Het zou zomaar kunnen dat er iets niet helemaal lekker is met de connector in de telefoon, of de batterij. Ik zou eens langs gaan bij een nokia servicepunt.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Batterij er al uitgehaald voor een tijdje?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:40

The Executer

Lekker belangrijk!

Als je heel voorzichtig de kabel een beetje omhoog/omlaag drukt (dus niet forceren), gaat hij dan ook niet aan/niet laden? Mijn telefoon (Sony Ericsson) heeft hier nogal eens last van. Wanneer ik de kabel een beetje omhoog druk doet hij het plots wel.
Mocht hij wel gaan laden, kun je er bijna zeker van zijn dat er een soldering los is.

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Zijn de aansluitingen goed schoon (aan de telefoonkant)? Met mijn K750i wilde dat wel eens gebeuren. Even de aansluitingen schoonmaken en kon weer goed opladen... :)
The Executer schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 01:04:
Als je heel voorzichtig de kabel een beetje omhoog/omlaag drukt (dus niet forceren), gaat hij dan ook niet aan/niet laden? Mijn telefoon (Sony Ericsson) heeft hier nogal eens last van. Wanneer ik de kabel een beetje omhoog druk doet hij het plots wel.
Mocht hij wel gaan laden, kun je er bijna zeker van zijn dat er een soldering los is.
Probeer jij ook eens de aansluitingen aan de telefoonkant schoon te maken dan. Bij mijn K750i (ook SE) heeft dit érg goed geholpen!

[ Voor 67% gewijzigd door CH4OS op 21-05-2010 01:09 ]