Splinter Cell Conviction Probleem

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:51
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn Splinter Cell Conviction game. De game start gewoon op maar als ik in het hoofdmenu kom staat het hoofdmenu helemaal door elkaar.

De klik buttons in het menu staan allemaal over elkaar heen dus ik kan de settings in het menu ook niet veranderen.
Ik denk zelf dat de resolutie van het spel staat op 17 of 18 inch omdat het menu er zelf ook niet helemaal scherp uitziet. Ik heb zelf een LG 19-inch scherm (16:10) scherm met een resolutie van 1440*900.

Patch 1.02 van Splinter Cell en nieuwe videokaart drivers zijn al geïnstalleerd.

Ik heb een Club 3D Ati Radeon HD4890 (1 GB) en een AMD Phenom II 955 (3.2 Ghz)

Is er misschien een optie om buiten het spel om in windows (installatie map van Splinter-Cell) de resolutie te veranderen in 1440*900.

Heb trouwens ook gehoord dat er trouwens meer mensen problemen hebben met Ati-kaarten in combinatie met dit spel (maarja, welk spel heeft nou geen problemen ;) )

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

Kijk eens of er in de installatie folder van SC een settings.ini of config.ini of iets in die geest staat.

Waarschijnlijk staat het hier ergens:
'Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Conviction\ConvictionUserPC.ini'.

of,
'C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Conviction\Profiles[PROFILE NAME]\'.

Voor windows 7/Vista :
'C:\Users\Username\AppData\Roaming\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Conviction'.

Dit is van een post die ergens anders over gaat maar waar het ook over de config file gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Little_captain schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 23:09:
Kijk eens of er in de installatie folder van SC een settings.ini of config.ini of iets in die geest staat.

Waarschijnlijk staat het hier ergens:
'Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Conviction\ConvictionUserPC.ini'.

of,
'C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Conviction\Profiles[PROFILE NAME]\'.

Voor windows 7/Vista :
'C:\Users\Username\AppData\Roaming\Ubisoft\Tom Clancy's Splinter Cell Conviction'.

Dit is van een post die ergens anders over gaat maar waar het ook over de config file gaat
Ja zie wel een heleboel van die .ini bestandjes en heb daar ook wel wat resoluties ingetypt van 1440*900 maar dat helpt allemaal niet. Hopen dat hier een patch voor komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Hmm heb nu het spel wel kunnen spelen door ergens te klikken in het menu waarvan ik niet wist waarvan het was maar daarmee begon dus het spel.

Volgens mij zitten er nog heel veel bugs in conviction want ik behaal maar ongeveer 10-15 fps terwijl ik een HD4890 1GB heb. Andere games zoals bad compagny 2 en modern warfare 2 speel ik voluit met een fps van ongeveer 40.
Dus die game hoef ik niet te spelen.
Wat mij betreft kan dit topic dicht.

iig bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vossie94
Het probleem is al opgelost. Update van de game geïnstalleerd. Toen game opnieuw ingesteld. Het menu van de game werd toen nog steeds met de verkeerde resolutie weergegeven.

Toch heb ik m.b.v. geluiden in het menu (als je over de knopjes op het beeldscherm heengaat) het spel kunnen starten.
Ik heb toen tijdens het spelen op escape gedrukt en de instellingen goed gezet en toen opgeslagen.
De volgende keer dat ik het spel startte stond alles in 1 keer goed. Game inmiddels al een maandje uitgespeeld en singleplayer is de moeite zeker waard.