Ik wil de tank van een Honda CB350F gaan spuiten. Ik wil er meteen een kunstje bij doen, daarom had ik het idee om er een rebelflag op te spuiten. Zoiets dus: http://www.psp-themes.net/data/media/11/rebel%20flag.jpg. Wel een kwartslag gedraaid dus zeg maar in de breedte over de tank. Nou weet ik nog niet helemaal of ik het ga spuiten met spuitbussen of met de compressor, die heeft niet zo veel vermogen, maar misschien wel genoeg voor zo'n relatief klein oppervlak. Maar nou is mijn vraag aan jullie, hoe kan ik dit het beste afplakken? Gewoon met schilderstape of is er een betere oplossing? En de sterren, dat met een vormpje uit tape knippen of snijden?
En zouden jullie er dan nog iets van een coting over heen doen? En zouden jullie het mat of glanzend spuiten?
Ik ben er dus nog niet helemaal uit
K weet dat dit een moeilijk project zal worden, maar toch waag ik de gok.
Gr. Thomas
Edit: wat denken jullie dat de beste volgorde is om de lagen te spuiten? Grondlaag, rood, wit, blauw, sterren? Of Grondlaag, rood, blauw, wit + sterren?
En zouden jullie er dan nog iets van een coting over heen doen? En zouden jullie het mat of glanzend spuiten?
Ik ben er dus nog niet helemaal uit
Gr. Thomas
Edit: wat denken jullie dat de beste volgorde is om de lagen te spuiten? Grondlaag, rood, wit, blauw, sterren? Of Grondlaag, rood, blauw, wit + sterren?
[ Voor 7% gewijzigd door GWTommy op 20-05-2010 23:03 ]