Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Nieuw topic preview opslaan / nieuw topic sandbox

Pagina: 1
Acties:

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-11 11:37
Ik zoek eigenlijk een manier om in een soort 'sandbox' een topic aan te kunnen maken, die ik later kan bewerken.
Nu dacht ik hiervoor de DM functie te kunnen gebruiken, met alleen mezelf in een thread. Maar deze heeft geen View-optie voor de posts zodat ik de tekst er later uit kan kopieren.
Wel heb ik het notepad gevonden, maar hier krijg je je post niet standaard in de gewenste opmaak te zien en kun je geen meerdere posts maken.

Het idee is eigenlijk dat ik met een casemod bezig ben waar ik nu al de nodige dingen van zou willen bijhouden (deels voor mezelf) in de forumlayout maar wat ik nog niet direct wil posten tot er meer activiteit is.
Als bijv. de View-functie in een DM topic zou bestaan, zou ik een DM thread voor mezelf alleen kunnen openen en daar alvast een OP in maken + eventuele boeiende linkjes en info van waar ik ook ben kunnen toevoegen.

Zo'n soort uitbreiding zou bij het notepad meer op z'n plaats zijn denk ik, dat je daar een soort threads van notes kan bijhouden.

Of kijk ik er helemaal overheen en is er al zoiets?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:57
Je kan je code ook tussen [code]-tags gooien in je solo-DM?

Alhoewel je volgens mij niet in staat bent jezelf te DM'en :?

[ Voor 35% gewijzigd door Hahn op 20-05-2010 22:52 ]

The devil is in the details.

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23

Matis

Rubber Rocket

Mute schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:50:
Je kan je code ook tussen [code]-tags gooien in je solo-DM?

Alhoewel je volgens mij niet in staat bent jezelf te DM'en :?
Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.

Het is niet mogelijk om een prive bericht naar uzelf sturen.
(interne identificatie: engine::pm_new_message::sender_in_recipients)

Hieronder vind je de belangrijkste ingevoerde waarden terug, met een simpele copy&paste kan je deze weer gebruik
Dat werkt dus niet, daarnaast vind ik het nog niet zo'n gek idee. Ik gebruik nu wel de Notepad om wat dingen op te slaan, maar een multi-notepad feature lijkt me een welkom idee :)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:29

Zerora

Ik Henk 'm!

Je wilt dus gewoon meerdere notepads hebben om meerdere berichten op te kunnen slaan?

Is gewoon een paar enters/hr niet voldoende om je berichten in je notepad te scheiden van elkaar?

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou iemand kunnen vragen of je hem een DM mag sturen die hij/zij dan op /ignore kan zetten zodat jij een praatpaal heb om je RML/UBB achter te laten, een versie tussen [code]-tags en een versie die je laat parsen zodat je weet hoe het er uit komt te zien...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:23

Matis

Rubber Rocket

Zerora schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:54:
Je wilt dus gewoon meerdere notepads hebben om meerdere berichten op te kunnen slaan?

Is gewoon een paar enters/hr niet voldoende om je berichten in je notepad te scheiden van elkaar?
Probleem is ook dat je in de notepad een limiet hebt qua karakters 2^16 om precies te zijn. Net als forumberichten.

Complexe TS-en en/of reviews kosten gewoon een hele hoop karakters qua layout.

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Lijkt me dat we die limiet wel op mogen hogen, om een multi-notepad te maken, ookal is het 1 of 2 keer eerder aangevraagd, lijkt me iets wat maar door heel erg weinig mensen gebruikt gaat worden.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Als het goed is kan je notepad nu 256KB aan data hebben :)

Intentionally left blank

• Noxious
Wiethoofd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 22:56:
Je zou iemand kunnen vragen of je hem een DM mag sturen die hij/zij dan op /ignore kan zetten zodat jij een praatpaal heb om je RML/UBB achter te laten, een versie tussen [code]-tags en een versie die je laat parsen zodat je weet hoe het er uit komt te zien...
Mja probleem is dat je dus geen view code hebt bij DM's, dus je kan je post met mooie test RML opmaak niet kopieren.

Limiet van de notepad ophogen is al een aardig stuk in de goede richting iig, thanks :D dan kan ik daar m'n OP alvast vormgeven :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Noxious schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:07:
Mja probleem is dat je dus geen view code hebt bij DM's, dus je kan je post met mooie test RML opmaak niet kopieren.
daarom zeg ik dus ook dat je wat je post 2x neer moet zetten in 1 bericht, 1x tussen [code]-tags en daaronder gescheiden met bijvoorbeeld een [hr] de daadwerkelijke inhoud van je post welke dan dus geparsed wordt en je de uitwerking van te zien krijgt.

Voorbeeld:
Post origineel
[code][table width=100% bgcolor=transparent border=1 bordercolor=orange]
 [tr]
  [td=,,center][img=600,30]http://thebluestone.nl/images/tekst_head_home.jpg[/img][/td]
 [/tr]
[/table][/code]
[hr]post uitwerking
[table width=100% bgcolor=transparent border=1 bordercolor=orange]
 [tr]
  [td=,,center][img=600,30]http://thebluestone.nl/images/tekst_head_home.jpg[/img][/td]
 [/tr]
[/table]

Oeh, bugje in de css met een [code] in een [pre] \o/

[ Voor 34% gewijzigd door Wiethoofd op 21-05-2010 00:14 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Noxious
Ahhh dat had ik niet helemaal gelezen, da's idd ook een optie :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Wiethoofd schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 00:09:
[...]
Oeh, bugje in de css met een [code] in een [pre] \o/
hmmz, [code] in [pre] zou inderdaad niet geparsed mogen worden... [table] ook niet natuurlijk

[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 21-05-2010 09:47 ]

Intentionally left blank

Pagina: 1