-
[ Voor 99% gewijzigd door The_Source op 21-01-2012 01:33 ]
[ Voor 99% gewijzigd door The_Source op 21-01-2012 01:33 ]
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Hoi R3dn3ck,R3dn3ck schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 21:31:
Mjah, voor Gamedevelopment en Gamedesign moet je wel van redelijk goede huize komen heb ik mij laten vertellen door een vriend die hetzelfde trachtte te gaan doen.
Ik begrijp uit je verhaal dat je toch neigt naar de ontwikkelaarskant, maar in dat geval begrijp ik je keuze van het Grafisch Lyceum niet helemaal. Toch zou ik je aan willen raden mocht je inderdaad willen programmeren om zelfstudies te doen in Visual Basic (C#) of Java, dat is al een grote pré later.
Daarnaast is het verstandig om je focus te leggen op een MBO Applicatie Ontwikkelaar opleiding, dat is dan meer in de richting die je zelf denkt uit te willen gaan, d'r zijn vast wel zulke opleidingen in de buurt van Den Haag etc.
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Raad je dan bijvoorbeeld het TU Delft aan of een opleiding bij het UT?R3dn3ck schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 14:44:
Dat is al een stap in de goede richting!
En mocht je later ook nog ambities hebben om op HBO niveau verder te gaan, dan sluit de Informatica (of zelfs Technische Informatica) opleiding erg goed aan, ik heb namelijk hetzelfde traject doorlopen.
Succes iniedergeval.
[ Voor 13% gewijzigd door MEN-O op 22-05-2010 16:19 ]
Yep, dat kan ik heel goed begrijpen maar zelf weet ik op dit moment ook niet echt een oplossing (zie first post) Alle ideeën zijn natuurlijk welkom.MEN-O schreef op zaterdag 22 mei 2010 @ 16:17:
Naar mijn mening zijn ROC's niet echt ideale scholen ; Ik werk jaarlijks met stagiares van hen, De lestijd wordt voor 2/3 gevuld met stage.
De rest van de lessen is zelfstudie achter een PC met minimale begeleiding.
Edit : lees net dat je je al ingeschreven hebt bij een ROC...
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq