Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Gameplay recorden - Zoek naar een PC Capture Card.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok.

Ik wil graag mijn gameplay recorden in spellen als CoD en andere current-gen/next-gen spellen. Ik weet dat Fraps dit kan maar ik heb Fraps meerdere keren geprobeert maar de files zijn groot, kwaliteit slecht en heeft altijd een te grote impact op mijn CPU dat ik altijd ietjes lag, wat mijn gameplay hindert.

Nou weet ik dat er Capture Cards zijn die je Xbox/Ps3/Wii kunnen recorden in HD kwaliteit, zonder dat daar iets van te merken is tijdens het spelen. Ik dacht dus ook wel dat dit voor de Pc zou bestaan, dus ff gegoogeld. Wel wat info gevonden, maar ik lees dingen over Camera's en andere dingen en weet dus niet of dit het product is wat ik zoek. Dus ik vraag jullie, is er een Capture Card voor de PC, die gewoon record wat ik op mijn Monitor doe?

Tl;Dr: Zoek een gameplay recordende CaptureCard voor PC.

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 18:48
http://uk.answers.yahoo.c...qid=20100415162559AADd6gy
Daar zijn enkele antwoorden te vinden op jouw vraag.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
http://www.hauppauge.de/nl/site/products/data_hdpvr.html

pricewatch: Hauppauge HD PVR

Dit capturedevice wordt bijvoorbeeld gebruikt door (bijna) alle premier directors van Machinima, deze kaarten worden ook rondgestuurd tijdens fragcups e.d. omdat de kwaliteit niet compleet afhankelijk is van de rekenkracht van de pc. En uiteraard ontzettend goede beeldkwaliteit, dus zijn de opnames van alle matches gelijk. De pc wordt bijna alleen nog maar gebruikt voor de opslag van de videobestanden, het harde werk wordt door dit apparaat gedaan. Je kan em dus ook aan je console hangen en dan met je pc de opnames doen. Ik denk sowieso dat qua prijs/kwaliteit en het gemak en veelzijdigheid in gebruik, dit een van de betere capturedevices is.

Verwijderd

Topicstarter
Wow. Bedankt MicGlou voor de hele gedetailleerde beschrijving. Deze zet ik meteen boven aan mijn verlanglijstje. De prijs is inderdaad een hele vooruitgang op wat ik voor de rest op internet zag hangen.

Ook blij dat hij niet van mijn computers rekenkracht afhangt, want desondanks ik een van de betere PC's heb wil ik zo min mogenlijk CPU gebruik vanwege mijn games.

Nu alleen nog een schijfje erbij prikken want veel ruimte heb ik niet meer XD