Vandaag heb ik wederom een boete gekregen van de Stad ’s-Hertogenbosch. Maar liefst 60 euro omdat ik vergeten was mijn parkeerschijf te plaatsen.
En dat terwijl er legio vakken leeg waren, op een parkeerplaats in een buitenwijk (waar overigens niet elke dag een parkeerschijfplicht is).
Wanneer stopt deze diefstal van de hardwerkende burger?
Ik vind het bedrag van 60 euro echt volledig absurd.
Is er een politieke partij die dit soort pikgedrag aan banden legt? Dan stem ik daar direct op.
Zakkenvullers. Graaiers. Bandieten. Uitschot. Basji-boezoeks zijn het.
De ambtenaar die zich op deze wijze verlaagt verdient geen respect.Het is werkelijk het allerlaagste baantje wat je kunt hebben. Ik zou nog 10x liever vuilophaler zijn dan zo’n moderne tollenaar die zich tegelijkertijd de rollen van opsporingsambtenaar, aanklager en rechter aanmatigt.
En dat terwijl er legio vakken leeg waren, op een parkeerplaats in een buitenwijk (waar overigens niet elke dag een parkeerschijfplicht is).
Wanneer stopt deze diefstal van de hardwerkende burger?
Ik vind het bedrag van 60 euro echt volledig absurd.
Is er een politieke partij die dit soort pikgedrag aan banden legt? Dan stem ik daar direct op.
Zakkenvullers. Graaiers. Bandieten. Uitschot. Basji-boezoeks zijn het.
De ambtenaar die zich op deze wijze verlaagt verdient geen respect.Het is werkelijk het allerlaagste baantje wat je kunt hebben. Ik zou nog 10x liever vuilophaler zijn dan zo’n moderne tollenaar die zich tegelijkertijd de rollen van opsporingsambtenaar, aanklager en rechter aanmatigt.
Disclaimer: P. aanvaardt geen aansprakelijkheid op grond van dit bericht.