Het grote Google producten topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik vraag me al een hele tijd af waarom er geen algemeen topic is over alle producten die Google heeft en lanceert. Google is op zo veel gebieden actief en doet zo veel voor het web dat het me een goed idee lijkt om een algemeen topic te maken waarin over deze zaken gebabbeld kan worden.

Uiteraard verdienen grote diensten en producten een eigen topic (Gmail / Android e.d.)

Hoe denken jullie over dit idee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08-2024

Thrillseeka

Let love rule

ik denk niet dat google zoveel voor het web doet.. meer voor hun eigen portomonee :)

maar goed waarom zou je dat willen een webbrowser valt nou niet in de zelfde catogorie als een webmail client imho.. google ads is ook iets heel anders dan een search engine :) dus nee lijkt me geen goed plan

Lekker zijn is een gave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alain
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een overzicht met google producten en ervaringen met deze producten zou ik op zich wel interessant vinden.

Als je meerdere topics over google producten bedoeld zou ik gewoon tags gebruiken. :)

You don't have to be crazy to do this job, but it helps ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 23:01
Naast een Apple-forum (hoofdgroep zelfs tegenwoordig) zou er inmiddels eigenlijk al wel een Google-forumdeel kunnen komen eigenlijk :P (Ik gok zelfs dat binnen nu en 2 jaar die er ook zeker wel zal zijn, als dit doorzet :+)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Als ik hier kijk: http://gathering.tweakers...topics/forum/4/tag/google
Dan zie ik een heleboel topics staan over diensten die Google aanbiedt.

In principe heb je daar een virtueel Google Forum :)

[ Voor 39% gewijzigd door Equator op 21-05-2010 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik zou de tag dan forum-breed gebruiken, dan kom je alle Google-topics tegen. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

pven schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:03:
Ik zou de tag dan forum-breed gebruiken, dan kom je alle Google-topics tegen. :Y)
en nog steeds verdeeld over verschillende subfora.

Het ene onderwerp staat bij NOS (chrome) het andere staat bij NOS-mobile (Android) en weer bij IH. Er komen ook steeds meer google dingen bij. Aangezien ze constant dingen verzinnen en het dus steeds groter word. Misschien wel iets om in overweging te nemen?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Google geeft langzaam steeds meer software uit. Dus waarom dan geen speciaal subforum voor aanmaken. En als Google te specifiek i, dan zou je er eventueel nog een algemeen internet/software dienst subforum van kunnen waar dan ook de software vergelijkbaar aan die van Google in kunnen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ Touchdomex Wat maakt het uit dat het verdeeld is over schillende fora? :? Daar zijn nou juist tags voor, zodat je die topics bij elkaar kunt houden. In theorie zou je aan één forum voldoende hebben, waarna je alleen nog gebruik maakt van tags om onderscheid te maken.

Als we dit consequent doorvoeren, dan krijgt iedere grote 'fabrikant' haar eigen forum: Microsoft, Oracle (Sun), etc ... dat lijkt mij persoonlijk niet echt handig.

[ Voor 26% gewijzigd door pven op 21-05-2010 08:12 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:17

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

pven schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 08:10:
@ Touchdomex Wat maakt het uit dat het verdeeld is over schillende fora? :? Daar zijn nou juist tags voor, zodat je die topics bij elkaar kunt houden. In theorie zou je aan één forum voldoende hebben, waarna je alleen nog gebruik maakt van tags om onderscheid te maken.

Als we dit consequent doorvoeren, dan krijgt iedere grote 'fabrikant' haar eigen forum: Microsoft, Oracle (Sun), etc ... dat lijkt mij persoonlijk niet echt handig.
In softe goederen zijn toch al veel dingen die gericht zijn op Microsoft? Aangezien er een aparte scheiding is gemaakt tussen Apple en NOS? Dan houd je in het geval voor een OS weinig anders meer over.

Daarnaast begint Google met zijn producten steeds groter en belangrijker te worden onder de casualtweaker. Ik denk dat het merendeel hier op Tweakers een Google Account heeft.

Waarom het op dit moment niet handig is omdat er geen overzicht voor bestaat en een duidelijke plek is. Het is enigzins opgevangen met de cloud. Maar dat is imho nog steeds verre van ideaal....

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Een compleet nieuw forum voor Google diensten en producten lijkt me op dit moment nog een beetje overkill. Toch blijf ik er bij dat er een algemeen topic moet komen over Google. Bijvoorbeeld ook nu de Google I/O net voorbij is en Google weer heel veel nieuwe dingen heeft laten zien lijkt me dat er naast mij een stuk meer mensen zijn die hierover wel wat willen discussiëren.

Het topic hoeft ook niet uitsluitend te gaan over producten van Google, maar gewoon over alles wat Google doet. Bijvoorbeeld wat Google doet voor de ontwikkeling var HTML5, nieuwe features in YouTube, Google's WebTV en zo kan ik nog wel even doorgaan.

De forumtags gebruiken om dan op het gehele forum te zoeken naar "google" vind ik hiervoor niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Wat houdt je tegen om er zelf een topic over te openen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Terw_Dan schreef op vrijdag 21 mei 2010 @ 10:18:
Wat houdt je tegen om er zelf een topic over te openen?
Nu niet zo heel veel meer :p Wilde eigenlijk gewoon even peilen hoe de mods (en users) hierover dachten alvorens een topic te openen. Maar nu ik geen grote weerstand krijg lijkt het me inderdaad een goed idee om een topic te openen :)
Pagina: 1