Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Beste mensen,

ik zit met een probleempje. Een tijdje terug heb ik namelijk een Belkin Router gekocht (F5D8235ed4) met de mogelijkheid hier een externe harde schijf op aan te sluiten.

Ik gelijk mijn Western Digital van 1TB er aan gehangen, maar die deed het niet, dit bleek te liggen aan het feit dat deze exFAT gebruikte. Ik heb daarop een kleine USB-stick met FAT16 er aan gehangen, welke het na een tijdje ineens deed. De router hoort in ieder geval t/m 1TB (FAT16, FAT32 en NTFS) te herkennen. En een gebruiker vermelde in een ander topic over deze router dat zijn externe harde schijf van 1,5TB wel werkte.

Ik heb vervolgens alle data van mijn externe WD overgezet, deze schijf geformatteerd naar NTFS en weer een hele zooi data er op gezet. Met nieuwe hoop weer aangesloten, echter gaat het lampje op de router dat aangeeft dat er externe opslag op aangesloten is niet branden.

Nou gaan bij mij ook geen lampjes meer branden en hoopte ik dat jullie wellicht mij met dit probleem kunnen helpen.

Als ik iets belangrijks vergeten ben te melden hoor ik het graag.

Alvast bedankt,

Thomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mythx
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-06 10:01
Man man man, wat ben ik geniaal. Hij zit er aan én hij herkent hem. Ik moest via de pagina van de router even de router resetten. Vervolgens herkende hij de schijf en werd deze getoond als netwerkschijf.

Problem solved...op de lage overdrachtsnelheid na.