Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb/had een htc hd2 die gevallen is en waar nu dus een enorme barst in zit en waarvan het touchscreen niet meer werkt.
Aangezien ik niet de meest handige persoon ben, ga ik het toestel na de reparatie verkopen omdat ik bang ben dat dit me weer gaat gebeuren i.v.m. het glazen scherm.
Ik dacht erover om hierna een blackberry bold 9700 te kopen.
Het probleem hierbij is dat ik een abbonnement heb lopen bij hi, namelijk hi online 24,95.
Hierbij zit dus ook hi eindeloos online inbegrepen, en voor een blackberry moet je blackberry-internet hebben ofzoiets? Nu vroeg ik mij dus af of dat dus echt niet zonder dat andere abbonnement kon?
Want anders heb ik 2 abbonnementen lopen en dat lijkt me redelijk nutteloos.
Als dit niet kan, weet iemand dan of je bij hi je eindeloos online abbonnement zou kunnen laten omzetten in een blackberry online abbonnement?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan je eindeloos online omzetten in een eindeloos online met blackberry.
ik heb het ook gister gedaan en vanmiddag was het al gebeurd:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met ongeveer dezelfde vraag.

Ik heb nu een HTC Touch Diamond die aan het einde van z'n latijn loopt ;p Ik wil hem vervangen voor een BB 9700 maar heb nu in m'n abbonement Surf&Mail zitten. Maar is het alleen mogelijk te internettten met BB in combinatie met Surf&Mail Blackberry? Of ook met standaard Surf&Mail van KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 18:51:
je kan je eindeloos online omzetten in een eindeloos online met blackberry.
ik heb het ook gister gedaan en vanmiddag was het al gebeurd:)
hoe heb je dat gedaan dan?
want kon het nergens vinden met omzetten van internet abbonnementen op de site van hi
en toen ik naar de klantenservice belde kreeg ik iemand eraan die het niet wist.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2010 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De klantenservice van hi gebeld en vragen of ze me internetbundel om kunnen zetten naar Eindeloos online Blackberry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oke, dan zal ik het nog meer eens proberen haha.
dankjewel!
Pagina: 1