Nou, ik kom er dus zelf lang niet helemaal uit. Is er misschien een groninger hier die mij een avondje samen met een kratje bier kan helpen linux er ff op te gooien?
Tnx.
Tnx.
1:15pm up 71 days, 16:05, 8 users, load average: 1.26, 1.10, 1.02Op zaterdag 10 maart 2001 13:01 schreef DSmarty het volgende:
Als je geen bier drinkt, dan is linux ook niks voor je
bier gaat prima samen. Linus Torvalds is zelf ook een groot Bierliefhebber. (Pas geleden deed hij een interview waar hij een kratje Guinness voor kreeg.)Ik denk dat de echte die-hards hier meer aan de cafeinehoudende dranken zijn (Jolt cola iemand?), omdat ze vaak nachtenlang achter hun computer zittenOp zaterdag 10 maart 2001 13:01 schreef DSmarty het volgende:
Als je geen bier drinkt, dan is linux ook niks voor je
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Alsof dat ook maar iets te maken heeft met je linux kennisOp zaterdag 10 maart 2001 13:15 schreef Chaos het volgende:
[..]
1:15pm up 71 days, 16:05, 8 users, load average: 1.26, 1.10, 1.02
Mwah...
Verwijderd
ja dat je je systeem kan uphoudenOp maandag 12 maart 2001 12:15 schreef RoeLz het volgende:
[..]
Alsof dat ook maar iets te maken heeft met je linux kennis
Als je er afblijft en 1x per dag inlogt om je uptime te bekijken is dat niet echt een kunst natuurlijkOp maandag 12 maart 2001 12:18 schreef victorb het volgende:
[..]
ja dat je je systeem kan uphouden
Precies, als je 2 jaar uptime hebt mag je trots zijn, 71 dagen is echt niet speciaalOp maandag 12 maart 2001 12:22 schreef r3b00t het volgende:
Ja ik kan ook een default install gebruiken, en die 71 dagen aan laten staan
Verwijderd
dan heb jij geen kernel updates gedaanOp maandag 12 maart 2001 12:24 schreef RoeLz het volgende:
[..]
Precies, als je 2 jaar uptime hebt mag je trots zijn, 71 dagen is echt niet speciaal
Verwijderd
Als je een uptime van 2 jaar hebt moet je je gaan schamen, dan ben je namelijk vergeten een nieuwe kernel te installeren toen die beveiligingsproblemen aan het licht kwamen.Op maandag 12 maart 2001 12:24 schreef RoeLz het volgende:
[..]
Precies, als je 2 jaar uptime hebt mag je trots zijn, 71 dagen is echt niet speciaal
Verwijderd
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Boeie,Op maandag 12 maart 2001 18:50 schreef vink het volgende:
[..]
Als je een uptime van 2 jaar hebt moet je je gaan schamen, dan ben je namelijk vergeten een nieuwe kernel te installeren toen die beveiligingsproblemen aan het licht kwamen.
Op maandag 12 maart 2001 18:51 schreef Gila het volgende:
Die arme jongen die dit topic starte, gaan we een beetje suf lopen zeuren over uptime![]()
HELP DAT KERELTJE NOU.:)
VVD. Maakt crises erger 🏚️ .
Zucmantaks, nu 💰 !
De mythe van de zelfredzame burger 🦄 .
Ik vind die load wel heel erg laagOp Tuesday 13 March 2001 16:44 schreef fkooman het volgende:
code:
1 4:43pm up 274 days, 22:39, 1 user, load average: 0.00, 0.00, 0.00