Kopteksten bijlage niet in automatische inhoudsopgave

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Deze situatie beteft Word 2007.

Ik wil aan een document een aantal bijlagen toevoegen. Een deel van deze bijlagen zijn volledige documenten, voorzien van kopteksten (1, 2 en 3). Na het invoegen van deze documenten worden deze koppen (logischerwijs) opgenomen in de automatisch gegenereerde inhoudsopgave. Is het mogelijk om dit te voorkomen? Het wijzigen van de kopteksten naar bijvoorbeeld 5, 6 en 7 die niet opgenomen worden in de inhoudsopgave is een optie, maar vrij onhandig.

Kan ik op de een of andere eenvoudig wijze voorkomen dat de kopteksten van deze bijlage in de inhoudsopgave verschijnen?

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 20-05-2010 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dat is - imho - wel de manier om het te doen. En dan niet door Kop7 te misbruiken maar door een nieuw opmaakprofiel te maken gebasseerd op Kop1 en die niet opnemen in de eigenschappen van de inhoudsopgave. Dan kan je het meteen ook mooier nummeren, bijv Bijlage A, Bijlage B, etc als nummering nemen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dan zit er weinig anders op dan het op die manier te doen. Nummering heb ik overigens nu handmatig gedaan door BIJLAGE 1, 2, etc als Kop 1 boven elke bijlage te zetten.

Ik ga het morgen proberen.

Ter afsluiting: dit werkt (uiteraard).

[ Voor 9% gewijzigd door JBS op 08-06-2010 15:21 ]