Technologie en de Tweede Kamer: een overzicht

Pagina: 1
Acties:

• ranjo
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:24
Erg handig artikel, alle punten zijn mooi op een rij gezet

Wel mis ik eigenlijk nog een tabel als 'conclusie' waar alle kleine tabelletjes van het artikel op een rij staan, zodat van iedere partij in 1 oogopslag te zien is wat hun standpunten zijn.

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 19:06
Ik vind het ook een prachtig artikel! Vraag mij enkel af of er ook iets soortgelijks komt voor de Belgische verkiezingen van binnenkort?

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

ranjo schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 13:18:
Erg handig artikel, alle punten zijn mooi op een rij gezet

Wel mis ik eigenlijk nog een tabel als 'conclusie' waar alle kleine tabelletjes van het artikel op een rij staan, zodat van iedere partij in 1 oogopslag te zien is wat hun standpunten zijn.
Toegevoegd aan reviews: Technologie en de Tweede Kamer: een overzicht :)
Hipska schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:01:
Ik vind het ook een prachtig artikel! Vraag mij enkel af of er ook iets soortgelijks komt voor de Belgische verkiezingen van binnenkort?
Dan kunnen we elke drie maanden aan de slag, liever niet eigenlijk :{

Srsly: geen idee. Ik ga dit eens even voorleggen :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
Kunnen er misschien ook verticale lijntjes in gezet worden? Want op deze manier word ik in ieder geval vrij dol van alle ja'tjes en nee'tjes overal en nergens (ook al zijn ze wel netjes uitgelijnd).

The devil is in the details.

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Mute schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:
[...]
Kunnen er misschien ook verticale lijntjes in gezet worden? Want op deze manier word ik in ieder geval vrij dol van alle ja'tjes en nee'tjes overal en nergens (ook al zijn ze wel netjes uitgelijnd).
Wmb niet. De lijntjes kunnen niet doorlopen ivm de stellingen en dan wordt het alleen nog maar drukker.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:39
Ah ja, da's lastig. Nou ja, dan kijk ik er maar niet meer naar :+

The devil is in the details.

• Hipska
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-02 19:06
Rataplan schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:
[...] geen idee. Ik ga dit eens even voorleggen :)
Bedankt alvast ;)

• netvor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik lees 'em nu pas, dus deze post valt in de categorie "beter laat dan nooit" :)
'Wie niets fout doet, heeft niets te verbergen' zei premier Balkenende in de aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen van 2002. [p.4]
In de aanloop naar de verkiezingen van 2002 was Wim Kok premier, niet Balkenende. Misschien is "CDA-lijsttrekker Balkenende" een betere term?

Computer Science: describing our world with boxes and arrows.

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
netvor schreef op zondag 23 mei 2010 @ 19:44:
Ik lees 'em nu pas, dus deze post valt in de categorie "beter laat dan nooit" :)

[...]

In de aanloop naar de verkiezingen van 2002 was Wim Kok premier, niet Balkenende. Misschien is "CDA-lijsttrekker Balkenende" een betere term?
minus premier dus :)
Pagina: 1