Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Tapi driver voor Philips sopho ipc500

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Ik heb weinig kaas van Tapi gegeten en met google kom ik er ook niet uit, hoop dus dat er iemand ervaring met deze telefoon centrale heeft.

Sinds kort heeft onze crm software een module om via tapi binnenkomende telefoontjes in de gaten te houden en dan klantgegevens adhv telefoon nummer op te zoeken in de database, vrij bekend principe lijkt me en zou ideaal zijn voor ons bedrijf.

Wij hebben dus een Philips NEC Sopho IPC 500 telefooncentrale van ongeveer 3 jaar oud. volgens de handleiding ondersteund deze TAPI 2.1, zou op zich dus moeten werken... het grote probleem is echter dat we destijds geen software of een tapi-driver bij de telefoon centrale hebben gekregen, uiteraard heb ik gelijk gebeld met de leverancier en die zouden kijken of ze zo'n driver konden regelen, geen probleem zou je zeggen maar ondanks wat druk van mijn kant blijft het nog stil bij de leverancier.

Geen probleem ik google die driver wel even... nou niet dus, ondanks dat philips/nec sopho centrales vrij bekend zijn volgens mij is er verbijsterend weinig over te vinden op internet ook niet op de sites van Philips of nec... laat staan dat er ergens een driver te downloaden is.

Mocht iemand mij aan die driver kunnen helpen graag!

Verder heb ik dus geen verstand van tapi, maar bestaat er iets als een universele driver oid?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Kheb inmiddles Aspire tapi drivers gekregen, deze zouden met de ipc500 moeten werken,

ik krijg de drivers echter niet in de praat, kheb een 1st en 3rd party driver gekregen (wat is het verschil?) maar met beide kan ik geen communicatie met de tel. centrale opzetten.

wat ik niet helemaal begrijp, moet ike en tapi server hebben draaien? die kan ik bij beide drivers wel instellen, maar ik d8 dat je rechtstreeks vanaf een werkstation verbinding emt de tel. centrale moet kunnen krijgen.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer