Acer 1825PT heeft geen stylus

Pagina: 1
Acties:

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-02 13:23
In het artikel: "maar kan tevens met de bijgeleverde pen worden bediend"

Alleen de 1825PT heeft geen stylus....

Verwijderd

Bij de pricewatch foto's zie je bij de tweede foto wel een stylus liggen...

Waarom noemt de redactie het trouwens niet gewoon een tablet-pc? Dat is de benaming zoals die al pak 'm beet 5 jaar gebruikt wordt...

• SkyFlyer
Dat is een foto van de 1820, die heeft een resistief scherm.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:09
Volgens Acer heeft ie dat wel

Acer site
LED-backlit capacitive touchscreen with pen input

• SkyFlyer
Misschien moeten jullie er een belletje aan wagen... Maar degene die in Duitsland o.a. tot nu toe zijn uitgeleverd, zijn zonder pen. Ook het feit dat je geen pen (reserve) kan bijbestellen, en dat er geen pen garage is, wijst erop dat het niet anders geworden is.

Ik denk dat in de specificatielijst simpelweg een foutje staat... (tenzij ze bedoelen dat je een pogo kan aanschaffen o.i.d.)

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:55

WoutF

Hoofdredacteur
Ik heb ter controle even met Acer gebeld, en het model wordt - raar genoeg - inderdaad zonder stylus geleverd. Het artikel is aangepast :) bedankt voor de input

• SkyFlyer
Maar is er dan wel een digitizer? Of is het alleen touch en doel je op pogo o.i.d.?

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-02 17:03

jasjenl

Liab A Tymo

WoutF schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 14:11:
Ik heb ter controle even met Acer gebeld, en het model wordt - raar genoeg - inderdaad zonder stylus geleverd. Het artikel is aangepast :) bedankt voor de input
Maar hebben ze dan ook gezegd of er wel een pen die werkt voor te krijgen is? Want op zich vind ik het best een interessant apparaat, maar niet als het niet met een pen kan werken.

• SkyFlyer
Volgens het tablet topic werkt een Pogo ook niet... Ik vermoed dat het scherm totaal geen pen ondersteuning heeft. Misschien wat onduidelijk geweest in de vraagstelling richting Acer?
Pagina: 1