Toon posts:

Bios flashen Asus K7M?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Op de site van Asus staat een nieuwere versie van mijn bios. Ik weet dat flashen gevaarlijk kan zijn en zeker niet zonder risico's is. Wat schiet ik op met een nieuwere bios-versie, m.a.w. is het aan te bevelen?
Mike

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Alles alles goed loopt hoef je niks te flashen.

Als het een en ander niet goed loopt zou ik je het wel aanraden.

Maar je kent de gezegde wel: 'Why change a winning team?'

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Nou, op zich, die updates zijn er niet voor niks natuurlijk.

Bedoel je die 1009 bios? Ik heb 'm al een tijdje geleden geflasht en alles bleef prima werken.

Het kan in principe geen kwaad, je bios flashen. Zorg wel dat je daar het programmaatje flashk7m voor gebruikt (staat in die pop-up als je het bios schermpje opent)

Suc6

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Ah, zal ik ook ff kijken naar mijn versie BIOS.

/off topic
RobStop: Hoe heb jij je Athlon 600 op 750 MHz lopen op een K7M:? Ik zelf heb er een extra (speciale K7M) cooler op zitten. Merk weet ik niet precies meer maar 't ding koste me in de USA $50,-. Erg vet met twee fans die me een herrie maken!! Dus moet wel mogelijk zijn.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zaterdag 10 maart 2001 12:21 schreef RopStop het volgende:
Nou, op zich, die updates zijn er niet voor niks natuurlijk.
Zit hier nog met een 1004D bios, terwijl er al een 107 is, ik ga dus echt niet zomaar upgraden als er niks mis is. Soms brengt een nieuwe bios alleen maar ellende.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Weet iemand hoe het werkt om dat moederbord op 2 of 4x agp te zetten. Weet iemand dat.

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Als alles stabiel loopt is er geen reden om te flashen, maar ik heb 't al 10 keer gedaan ofzo met mijn K7M dus het kan weinig kwaad. De laatste bios (1009) is al heel lang uit en is de meest stabiele versie.

De K7M kan niet hoger dan AGP2x.

Verwijderd

waar kan ik dat instellen????? kan het niet vinden ben niet zo'n bios man om het zo maar te zeggen. staat nu maar op 1x namelijk

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 12:28 schreef rAcEr het volgende:
Ah, zal ik ook ff kijken naar mijn versie BIOS.

/off topic
RobStop: Hoe heb jij je Athlon 600 op 750 MHz lopen op een K7M:? Ik zelf heb er een extra (speciale K7M) cooler op zitten. Merk weet ik niet precies meer maar 't ding koste me in de USA $50,-. Erg vet met twee fans die me een herrie maken!! Dus moet wel mogelijk zijn.
Ik heb me CPU ontdaan van het kapje en er een GFD opgezet en de multiplier op 7,5 gezet. Ik heb er ook zo'n dubbelfans koeler op zitten. (en wat additionele kastventilatie)

Rob

Verwijderd

Op zaterdag 10 maart 2001 12:44 schreef Traceman(KS) het volgende:
Weet iemand hoe het werkt om dat moederbord op 2 of 4x agp te zetten. Weet iemand dat.
De asus k7m ondersteunt helaas geen 4x AGP :(
VOlgens mij staat hij automatisch op 2x, toch?

Rob

Verwijderd

Dacht ik ook maar als ik het progje wcpuid draai staat tie maar op 1xagp namelijk. En met 3dmark heeft tie megaweinig frames met die heli op mid. 1024x768 ofzo. Heb een athlon700 en prophet mx kaart eraan hangen. Weet jij een oplossing voor meer frames. heb detonator drivers lopen
Pagina: 1