Een makker van me wil dat ik een nieuwe schijf van 500Gb in zijn desktop steek. Nu wil ik graag een onzichbare herstel-partitie maken zoals ik op mijn laptop had toen ik hem kocht. Deze wil ik maken als zijn belangrijkste software erop staat zodat ik bij problemen een recovery kan uitvoeren van die schijf en hem terug basic kan zetten.
Ik heb wel enige ervaring met backups, maar deze waren steeds extern. het is de eerste keer dat ik een recovery partitie wil maken.
Nu is mijn vraag eigenlijk, welke software heb ik hier voor nodig om dit te doen? Ik heb al wat Google gebruikt, maar daar kwam ik weinig bruikbare informatie tegen, vooral over hoe je ze verwijdert. En hoe begin ik er aan?
Het besturingssysteem is Windows 7 Ultimate 64-bit.
Ik heb wel enige ervaring met backups, maar deze waren steeds extern. het is de eerste keer dat ik een recovery partitie wil maken.
Nu is mijn vraag eigenlijk, welke software heb ik hier voor nodig om dit te doen? Ik heb al wat Google gebruikt, maar daar kwam ik weinig bruikbare informatie tegen, vooral over hoe je ze verwijdert. En hoe begin ik er aan?
Het besturingssysteem is Windows 7 Ultimate 64-bit.